今日星期三喔,,今日好眼訓唷..差d起唔到身返學,,呵呵~上堂又好眼訓wo,,今日呀,,
都唔知點咁=.=''好似好煩咁,,之後上電腦~終於開到機喇,,不過個滑鼠郁唔到!!
之後數學堂訓左覺,,lunch又要留係班房~補番琴日個堂音樂堂=0=跟住上左兩堂超悶既堂---
人民~好憎miss梁也~又係到扮惡,又要惡唔起!煩,,之後放學~返屋企換衫衫落元朗,,
返榮茵,,同mickey一齊去,,到萬豐,佢話去剪頭髮~等陣再我,,咁我同楓楓去食豆腐花~之後搵波波,,美儀,傻仔,文生,太麻番學校搵林老師同喇嘛~呵..之後就同mickey番天水圍,我就同呀媽打邊爐''___之後番屋企沖涼,訓覺。
ps:好似唔知Dim咁...
|