今日星期四唷,,今朝早唔想反學耶>v<"之後朝早又落雨喎..
叫定姐幫我拎pooh豬棤又唔拎wo..之後就唔帶啦,,跟住出門口,,呼..
超凍..
番到學校,呀肥同我講話tracy琴日老ba佢,諗住今日圍佢~
哈跟住上DF.,,係咁卑人鬧我地第三組傾計...之後英文堂..我同呀肥又係咁傾計.嘻..
跟住lunch個陣我,a肥,a基,a樂,a慈,a靚,mickey,bicky圍tracy,
佢d所謂好朋友全部都驚到走哂!呵~之後豬鼻佢地個班人走左過黎...
牙水話想嘈tra好耐,,不過牙懂話唔好搞事,,之後dicky&pinky勁火咁鬧a tra,
跟住a tra又鬧番佢地,,a樂都有幫拖ga~之後我地走啦~tra滿眼通紅咁離開戰場!
呼~之後pe唔使上,,去左105到做報告~不詔我地四個人都係淨係傾計多,,
wakaka~之後上數zzzzz~放學同呀mickey,dicky去食煙!
跟住mickey黎緊頌富個陣又同佢係電話到嘈交..
不過一陣就無事lu!跟住就返屋企,,...
ps:真係唔想再嘈交~
好攰aa~
|