今日番學唷~今朝6點幾就醒左lu~唔知係咪緊張呢*~嘻,,今日開始要食早餐a~
食完之後dicky就打黎,同佢一齊番學,,,今日番到學校,,同mickey好似無咁多野講咁,,
今日頭個幾堂好難挨,,好眼訓,,
呵欠~之後食飯都唔係食左好多野,,就落左去食野lu~
之後上商業,張商業筆記畫到花哂..之後就音樂la~好多人無帶書同木童笛a~miss又係到鬧人wo~=.=''之後英文堂就同呀肥傾計,,a sir無返,跟住放學lu~番屋企,,跟住呀媽打黎話同我去銀座食飯....之後再番屋企,,沖涼,,訓覺~
ps:呢兩日係msn add佢..佢都好似唔理我咁...
唔知有咩事呢?頭先放學佢又掛住打波..
係咪我諗得太多呢??
|