- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今日我訓到5點幾,係屋企發脾氣,哈,之後a媽打黎,叫我落百佳, 我好想同佢講唔落,但我好肚餓,之後買左好多野!哇住老逗返黎, 拎左電腦喇! 跟住就整電話d野啦!整到10點點幾,終於搞掂喇! 哇住就裝野&沖涼訓覺!
ps:我終於知道,原來你都識緊張我ga"