- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今朝返到黎8點幾喔,,好攰呀..玩通宵..之後就訓覺訓到夜晚9點幾.. 起身..睇下個電話,,原來mickey打過黎呀~不過可能我聽唔到..哈哈.. 之後就打番佢,,同佢傾左一陣,,之後就玩電腦~到左兩點幾鍾~mickey打黎,, 又同佢傾左一陣,,佢就訓覺lu~
ps:嘻嘻~好掛你呀>3<""