今日我差唔多7點鍾返屋企食團年飯,,食完之後就出左去玩lu,,
今晚德智可以唔使返屋企呀~佢話玩盡佢喎..我地係天富等智斌個陣,,
見到家姐呀..哈哈,,跟住就出左去行年宵,,行到點幾鍾,,我地幾條友就係m記到坐..
呵欠..好攰呀~跟住龍二居然打卑我呀~好開心呀..佢好耐無搵我喇之><"
之後我地就諗住去唱k~不過好貴..無唱到-0-''之後我地就番天水圍lu..
去到天耀..mickey話要番屋企訓覺豬~就放左佢番去..哈哈,,之
後我同德智去左後樓梯到坐..佢坐坐下訓著左,,之後醒左又係到嚇我..
嗚~跟住我地就去m記食早餐~我食左兩個餐-0-好肚餓..
之後係到[搞屎棍]<<張d食淨既野係咁整..跟住玩完之後就番屋企訓覺喇..
ps:第一次同佢行街行到咁夜..好開心呀><"
|