- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今日老公上左我屋企,, 不過佢講左d搞到我反感既野.. 唉..我真係好唔鍾意佢講d咁既野.. 之後到左5點幾就過左天恆,, 同牙董個d玩,, 之後又過左天悅. 之後就返屋企同老公努力......做功課~
ps:其實都5知點解你今日講個d野.. 搞到我超反感,,唉.. 加上欣宜又講左d野.. 搞到我好唔知點咁呀..