- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今日輔早好乖好準時起身,, 跟住同老公一齊番學喔~ 番到去好死熱哇.. -00-老鉗莊話呀.. 天日5卑我地著冷衫排哇∼ 少喇叭∼ 哼∼ 之後今日上中文堂上上下發夢∼ =00= 之後上過商業個陣兩班d老師都無番∼ 商業室又lock左.. 搞到企左係到勁耐.. 之後入到去.. 勁訓..訓死左-0- 音樂堂考試 For唱歌.. 無問題啦..哈哈∼ 之後放學喔∼等老公等左超耐.. hELP” 之後去完哂相就番屋企LU∼
PS:掛掛喔”