琴晚同牙欣傾電話傾到6點半頂吾住訓左覺..
之後訓訓下..吾知邊個禁門鍾..
我無理到,,繼續訓..
之後又有人係咁打電話黎..
又無理到..繼續訓..
訓到5點幾鍾..醒左..
睇下個電話..原來牙欣打過好多次電話黎*
之後出去開門..
德智都係到..
之後佢地入左黎..
我問佢地上黎做咩..
點知德智話無呀..玩下野姐嘛><”
佢呢句說話搞到我誤會佢以為我帶壞牙欣..
語氣有d串..
無耐佢地就走luuuuu*
之後我打卑魯弓*
話左卑佢知件事..
講講下就喊左出黎><"
好無用呀我..*!
之後魯弓問都無問我..
就打左卑牙欣..
鬧左佢一餐*
><”
最衰都係我...喊乜鬼野哇*
搞到e+個局勢好亂!!!!
ps:我好黑人憎aaaa""
好討厭aaaaa"
|