今日個個人9點幾鍾就嘈醒左我!
話卑番錢我!
之後10點左右魯弓醒左打卑我*
陪我等到個個人黎就收線..
拎完番上去再傾過*
傾到12點幾..
sd左個sms卑牙欣*
牙欣話好彩我有sd sms卑佢..
吾係佢就起吾到身*
牙欣出左Mk*
魯弓沖緊涼個陣..
我忍吾住去左訓覺*
3點幾訓醒..
就去搵牙欣*
牙欣係咁叫我卑佢free野*
唉*
之後去左富田..
波子話無糖*
得k*
我要左k..
之後牙欣話叫我搵魯弓..
去拎糖!
之後佢爆緊個陣..
mickey打黎問牙欣係咪free左野!
牙欣打死都叫我吾好講卑mickey同肥樺知*
咁我又吾係好識講大話..
最後佢地都係知道左牙欣free野!*
之後一路送牙欣番屋企..
一路傾計..
番到屋企都一直陪佢傾電話..*
不過有一樣野好吾好彩..
就係今日我好攰*
2點幾開始已經嗌眼訓*
不過最慘都係魯弓*
佢陪我陪到4點幾...
我就叫佢去訓覺..
之後傾傾下..
我就訓著左喇*
ps:牙欣!吾好諗咁多野喇*
唉..><"
|