今日男人仔好早打黎嗌我起身=v=*
佢入左黎天水圍接我出去呢*
=3=
跟住就去搵264m出青e~
去到就見到佢班朋友仔..
個個都好似好惡咁*
跟住陪佢番屋企拎野..
之後就去左馬灣..
無位呢*
又落左屯門三聖個到*
就係個到落腳*
因為三吾識七既關係*
我今日全日都痴實男人*
>3<*
同男人一齊傾左好多野*
嘰*
之後到左天光..
因為男人仔個朋友無屋企番..
佢送吾到我番屋企*
我嬲左陣l0rrr*
之後佢兩個朋友仔話佢好好好仔黎gaaaa*
kaaa*
之後佢送我去輕鐵站佢就搭小巴番去luuuu*
ps:不要分開..好嗎?
|