| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 10 日 星期四  |
| 茅波協會 |
今日放左去左半場...
同呀哥佢地玩左一震數字球...
幾好玩^^跟住輝哥同嘉嘉走左先..
之後我,婷婷同佢d fd...
同呀哥佢地鬥波[4女對3男]..
婷婷話我地係茅波協會..
跟住就用茅招同佢地打^^
都幾茅..邊個拿住個波,我地就打邊個^^....
我的唔開心減少左..hope可以日益減少喇..
|
|
刊登時間:2008-01-10 11:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
最殘忍的是..//\不愛你仍待你溫柔^*!?
我們在外星人的眼中..//\也不過是外星人^*!? |
2008 年 1 月 6 日 星期日  |
| 特別的一天 |
今日朝早就同媽同妹去中環瑪頭(呀妹要去離島玩)
我同媽就送佢去瑪頭搭船...之後我地就去左食早餐...
跟住就去左九龍塘地鐵站會合恩恩...
跟住去左劍擊...
劍完擊..就同恩恩係牛頭角下邨食野..
食完就同恩恩去左半場...
係個度本來等婷婷佢地黎...
但..係等佢地既時候..
有個細路踢左個波埋黎..
恩恩念住拾番比佢..但條細路又踢番過去恩恩度..幾次都係禁..
最後就拉左我同恩恩一齊同佢玩踢波..幾好玩呀^^
之後..恩恩唔想再同條細路踢波就去左去同個呀伯打籃球= =
都打得幾開心..
之後條細路走左..我就走左過去同佢地一齊打籃球..
打打下見到呀哥黎左...
跟住其他人都漸漸到了..
佢地黎左之後坐多半粒鐘度就同恩恩走左..
之後係大圍會合我呀媽同妹..
食完野之後就同媽媽去左買杉(靚靚)^^
之後就番左屋企LU^^
今日都幾開心..
但我既唔開心就係今日因為某D事再增加多左.. |
|
刊登時間:2008-01-06 11:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
最殘忍的是..//\不愛你仍待你溫柔^*!?
我們在外星人的眼中..//\也不過是外星人^*!? |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 29 | »
|