| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 3 月 27 日 星期四  |
| 打劍比賽 |
今日一大朝早就去咗九龍塘史集合...
同恩恩,calvin搭車去屯門田家炳打劍比實
搭下搭下搭咗成個鐘...
到咗
發現自已真係咩都冇
全部都問人借 =.="
打啊打...
小組個時贏咗2場
淘汰賽第1場就輸咗 >_<
打到6點...打完
去食飯
行啊行
去咗打邊爐
有11個人.
飲咗D由啤酒,7氣,可樂溝嘅野
都幾好飲^^
死金魚佬都係到
不停係到同恩恩講D嘔心嘅野
搞搞下仲打佢^^
食完飯...10點幾loo
响爸打過來....冇罵我^^
$...每位$72 ...我得$30咋
最後同恩恩搭263巴士走
|
|
刊登時間:2008-03-27 11:17 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
最殘忍的是..//\不愛你仍待你溫柔^*!?
我們在外星人的眼中..//\也不過是外星人^*!? |
2008 年 3 月 22 日 星期六  |
| 同水妹去街街!! |
今日同水妹去左西九龍中心行街街..
我地影完貼子相(靚靚'')
影完我地又去買冷麵食(好味'')
食完我地又去買雪糕食(好好味''')
水妹買左蜜瓜同溥渮味''
我就買左水豆腐同抹茶''
食食下水妹將d雪糕正到一pa pa好噁心''
跟住同水妹去左教會''
去完教會就去左溫室個邊搵小湛佢地''
之後我地返番美如樓個個吸煙區度燒廁紙''
都玩到差唔多''
我同水妹就各自回家lu''
同水妹去街街好開心''
希望仲有下次啦!! |
|
刊登時間:2008-03-22 08:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
最殘忍的是..//\不愛你仍待你溫柔^*!?
我們在外星人的眼中..//\也不過是外星人^*!? |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 29 | »
|