| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 22 日 星期日  |
| 2009-11-22 |
分類: 平日 |
咁日一早就起左身喇
去考YBT,龜又遲到la
係大圍等佢,冇遲到喎*v*
去到等等等,等左好耐
10點幾,去到果度
諗住考完閃人la
點知冇我個名cryt_t
要12月考過囉
佢地係度考,我同個F.1女去左希爾頓行
10點8度,佢地考完
我同龜去左食M記,之後又行
行左一陣,去會魏J,之後又係行
12點幾,佢地去MK,我自己一個番歸cryt_t
番到屋企好悶,用電腦
用到5點幾息左
之後就悶悶悶喇
係咁,閉閉
我要cm牙>.<
|
| 發表時間:2009-11-22 07:57 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 21 日 星期六  |
| 2009-11-21 |
分類: 平日 |
咁日好遲先起身
早上冇野做,悶悶悶
下午去左維園
係馬鐵見到婷J,之後又同佢傾電話
去到車公廟見到魏J,魏J好靚女牙
番到學校見到好多人
之後去到維園勁悶,好無聊囉-.-
5點幾就番到屋企喇
咁又過左一日la
聽日要去考咩咩YBT,咁晚溫書
但係我仲未做完HW
吾理la聽日先算
係咁,閉撚閉
快點留cm俾我牙>.<
|
| 發表時間:2009-11-21 07:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 20 日 星期五  |
| 2009-11-20 |
分類: 平日 |
咁日係school outing牙
有點無聊咁la
一朝早某人遲到,得我同MO GOR番
冇野講,冷場-.-
番到去早會
得左一陣就上車喇*v*
係車度班會玩GAME
無奈&無聊@_@''
吾係好耐就到左喇
去到係度燒燒燒
1點就息爐la
之後去同人影相
影左ok多啦
之後班會又玩GAME
同樣,我吾覺好玩,有少少o左
之後影班相,某某同某某無影到-.-
又要影多次
之後番學校
放左學,同婷J&MO GOR&班長去左新城市
6點幾先番到屋企
之後悶悶悶
係咁,閉撚閉
記得留CM牙,睇完吾留CM者死
PS 加左咁日既相喇,入去睇下啦!!! |
| 發表時間:2009-11-20 11:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|