kaY101
暱稱: |︴KaY〝︳
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

溫書++睇movie
休息了一天
unhappy
目標是中6
理想!!!!


日誌分類

全部 (142)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2007 年 2 月 15 日  星期四   晴天


屯門again

今天除了陪曉林買鞋,

唯一就是影下這1幅相,意想不到的清.

 

屯門公園黃昏的景象



2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天


去左屯門行街

今日去左屯門同個小學識的朋友仔去食早餐,

7點幾就出去,咋天我生日冇訓過,

但係覺得so開心,because收左好多好好味既朱古力,

多謝哂你地喔,陪我個左一個永遠都唔會忘記的生日,

thank they very much!^^

食完就同朋友仔行左一陣,佢就返學了,,

跟住就去左我表弟到訓左一陣,跟住就同啟欣msn,

跟住諗住出屯門,,啟欣講可能黎,,等埋kaman,

跟住我就同方包去行下,跟住kaman補完習了,啟欣kaman

打電話黎講過緊黎,2點幾佢地到了,

我地去行街囉,跟住佢地就講去食野,禁我地就去食野了,

啟欣去買野食,,返黎個陣,後面個哥哥仔講左d野,

我唔會講,係我地4個袐密^^我叫kaman唔好講..

個啟欣係禁望住我.禁我就望去第2邊,,

好搞笑,原來佢地2個是好得意^^,

食完kaman想打千秋,禁我地就去左市鎮公園入面,

見到個爬蟲館,我地就入去睇,,

個啟欣想影相,點知比隻蜥蝪嚇到跳起左,

真係笑到我肚痛,,跟住我地繼續行,,

差唔多5點,我地就去搭車走了,

佢地就搭西鐡,我搭輕鐡去返田景,食團年飯喔,

舅父封左$100比我喔^^,今日情人節,唔想返屋企,

so 去左表弟到訓,真係好攰,一訓就訓到11點幾,

跟住同佢地去食消夜,返到去2點幾,開msn,

個kaman仲唔訓教..禁夜訓,叫左佢3點訓,

點知傾過龍,跟住佢訓了,我都訓...

可能好攰一訓督訓着左,,,,

p.s:啟欣入camp了,小心身體

〝感動和悲傷都是理由]],,



又大一歲喔..

上堂唔講了,週會變左中五謝師會,好搞笑..

5b班最好笑,係禁噴白粉,

跟住完左諗住走得,點知笑到我死下死下..

完左之後就落左去天約堂祈禱會,,

完左就返屋企換衫同f仔走人..

諗住等埋啟欣同kaman點知同我地同一架車,

跟住一齊去,,去到就玩啤牌,玩玩下就食野了,

食到好飽,個左住仲咪黎,跟住小米出左去接佢,,

啟欣kaman佢地比左d朱古力我,

比左一塊我,整到我食左9個字先食得完,

食完,就玩水槍,勁o咀,kaman都唔知幾時有支槍,

避都避唔到,,o哂,跟住就同佢地一齊落去沙灘,

係到係禁玩,,玩到勁眼訓..

跟住行去搭的士,啟欣就去等小巴,我,ivan,kaman同埋曉林一架

車,上左車個陣好驚kaman要行返屋企,,好彩都有車,

送左佢上車,跟住就走了,,

p.s:啟欣kaman小妹曉林多謝哂你地d朱古力,

but..都多謝你地陪我個生日,,

 



2007 年 2 月 4 日  星期日   晴天


招呼

今日同小米,左住,溫雞,張志在同埋君衍去北江食野..

全部都餐廳都爆哂,搞到我地要食盅頭飯,

飽死我了,,,食完就去左君衍屋企,

入到去君衍隻狗真係好好禁招呼我地4個,

佢竟然用小便黎招呼我地,跟住去左打左陣波,

跟住去北江搵我牙媽,跟住行行下,佢地唔知行左去邊,

搞到要自己返屋企,返到屋企玩左陣freestyle,

msn,,同啟欣msn!!佢唔舒服丫,叫左佢休息..

跟住就睇電視,等陣要溫書了,

p.s:啟欣的病快d好了,求主醫治,

 

什麼是對,什麼才是錯]],,

 



2007 年 1 月 30 日  星期二   晴天


搞笑

今日同包返學,,返到啟欣同我講換左眼鏡丫?扮野,明明星期6見過我,

跟住入到去,上堂覺得自己積極左,,

下學期一定要考好過試,上堂都冇咩野,,

知道原來肯聽就好易明,,

放左學,包留堂,,搞到要自己走,返到屋企4點半到,跟住就訓左教,好攰,

跟住同人玩MSN,收到一個訊息「請大家在MSN標題前面放一朵玫瑰花以表示祝福許瑋倫(臺灣藝人,享年 28歲 於車禍)謝謝你們。請轉告其他朋友」

感到好心酸,太可惜了...