咁耐冇打日記 竟然打返既 竟然係記低呢件事
我終於明白點解係唔開心既時間 身邊既人會去安慰
因為被安慰果個 先真正可以放開咁喊咁 一次過咁喊哂出黎
喊左3個鐘 以為我已經喊夠了
點知 得返一人 一諗返 真係好想喊
我好怕好怕自己一個人 好驚 喊?唔敢係屋企人面前喊
怕成家又陪我一齊喊
楊ka man 咪再喊 我知你冇咁冇用架