B*琪>/ *
而家2:15..
一陣出去..
今晚9:00先返..
晚上要學樂理!∼∼
返黎果陣可能會再打過篇日記∼!!
so而家比幾隻歌大家聼住先∼∼
88><!!
假裝 jolin
不要離我太遠 stephy
王心凌 當你
他不准我哭 stephy
Funny Jealousy 衛詩
不過唔知聼唔聼到..==