我同你一樣咁諗...有你等於無你..
我都講過唔多想傾電話...想點姐
不如比d時間你諗下應唔應該同我一齊啦........
我同你真係好多野係唔同...
時間..性格..喜好都唔同.....係唔係應該一齊返呢?
我唔應該咩都唔諗...咁樣同返你一齊
我想比d時間大家...好嗎?
有d野真係唔可以勉強
我自己都唔知自己想點....
你都應該認真諗下....咁快同返我一齊.係唔係真係好
可能真係..喜歡你..同一齊..係2樣野黎
日日都咁愛你
日日都掛住你
天天都好想你>>>>>>>>>>依樣野係無話做唔做到......指有你想唔想做
我要話比你知>>>(老婆豬)
我唔會得個講...我會用做黎話比你知..............可能我唔識...但係我要做...我一定唔會令你失望
今日..同事生日...真係無做d咩..哈...
但都有同佢講生日快樂...好過無呀..係咪
之後都無咩野..不過今日真係好多野做...老婆打黎!!都打唔返比佢
快樂的一天
不知明天會一樣嗎
今日真係唔開心呀><...
同老婆傾得個一陣計..唉
老婆豬你係唔係訓死左-.........-老婆你安息啦>>>>>>
今日真係悶到死.....天日有一個同事生日...嘩
到唔知可以同佢做咩..
掛住老婆好過...
^_^
今日有d野係我個腦到出現...
我諗唔到野......我依家咁做係唔係正確
唔想打啦
今日係3:00到打比老婆..
叫佢起身...叫老婆起身難過...跳舞!!...
到左4:30到啦>...<唔係好記得..係唔係依個時間
去到老婆屋企樓下等佢..打佢手機..無人
我咪係樓下等佢...個時我諗左好多野..
之前同佢個d野...唔公開住!!
見到老婆之後..我都諗緊...
跟住同老婆去食野...到食我先諗..係wo做咩我唔拖住佢隻手
我先拖佢隻手...唉....真無用呀我!!!
去到mk..之前都話過同老婆去睇戲
一開始話睇金錢帝國
點知落左畫
行左一陣..我同老婆豬...決定去睇>>反轉豬腩..是王子<<
套野到幾好笑....
個日同老婆都好開心
雖然老婆佢之前....有一d野對我唔係咁好
我唔介意佢之前對我點
我知道我一直都好愛佢....愛一個人我想應該係咁
今日真係唔係好開心....
自己的問題..不能怪人
...............
天日同人出去^_^
開心都係得依樣...
好想快d星期1
多謝你地比cm我呀^_^
第一次咁多cm仔
今日都好開心咁工作^_^ye無咩野
d同事日日都係到係咁打...好好笑^_^
今日一放工...好快咁返黎跳舞
^_^.........windmill真係好好玩..不過可能好n無跳
無10個啦...得3個...唉+u><
大家一齊+u咩野都係
今日係咁多啦
大家d cm我一定會返比你地^_^
想+我msn 比cm我呀^_^
今日都係咁樣做
都係咁好玩...咁好笑
有幾日無打日記啦...
日日都無時間打...唔係有女個姐呀嗎....衰
係做野做到好無時間..-.-
唉...有D失望有一個女仔想佢上黎cm下都無
真係好失望呀><
開心做野^_^
好唔開心
無得跳舞....
我都係跳返舞..
跳舞都係我愛的
不可以無左佢...
唉..無野打
唉...無錢真係唔開心呀-.-
右要問人借..右唔好意思..唉
快d出啦.........唉-.-
多謝你呀妹..次次你都會cm比我
好開心呀
今日都係咁先啦
做左6日....今日終於休息^_^ye
今日10:45.........呀明仔打黎....唉...人家好地地訓緊...佢打黎
不過唔緊啦.....同佢去左深水po..打機..好悶
玩勁舞...係咁win佢...+u啦明仔^_^
打到4:00到~唔玩啦....回家
明仔同我講話去hi野...不過都無同佢去
我係好人....(不可一.....不可再)哈哈
大家都唔好玩依d呀
知唔知呀
今日係咁多啦............大家多多支持我日記啦^_^
今日好辛苦呀><
><都唔想打啦~
下次先打啦......
今日返工好開心..
右要野做啦~new野
不過呢...有一個同事好像唔係好喜歡我咁
無錢都唔知點返工啦- -唉
不過做人都係開心d好
ryan......curry佢地都好好人^_^
多謝佢地..我先有今日><ha
佢地教左我好多野
唔係...一定比d客媽到死左
有一樣野我想打好n
唔知..做咩有一d人我都唔知...做咩佢地有我日記..-.-
好笑<<<<<<<<<<<<
今日的快樂
明天的傷心
不知何時
今日...明天..
都在想念你
今日無咩野
不過返工無咩心機
可能真係開始悶啦....
不過都頂啦......唉..+u ><
d同事係咁sm我><\
呀呀呀>..<
有一個女仔次次上到我日記佢都唔cm呀
我要你地的支持!!可以嗎>........<
今日咁多啦
真的好唔開心
唔知係唔係d歌...
次次都係咁.令到我想起好多野..好想哭
唔知點咁
今日都係返下工..無咩野做
悶死..
小小單身人
係唔係我樣衰呢/...\唉
無人要..哈
你地呀黎到都右cm比我~我嬲呀><
今日返工返得幾開心^_^
第一次有人比$10我呀><開心死!!!!!!!!!
洗左咁多次....終於有d回報啦.
但係今日無咩女..唉..(灰左)
唔知大家點呢~....~
比d cm我呀話比我知你地開心嗎?^_^
不知道可以給我一個吻!
你會比多一次機會我嗎!
可能不得..但是我會掛念你
依家做得好開心^_^
但係個心都係唔係咁好....
唔知做咩....我有一日...有個fd話佢個到有女..我咪去.
點知....我係個到見到之前條女..係個個時間我唔知講咩
但係我知道佢好恨我!
我同佢個時好開心....
做咩會依家咁...
日日都係返工.....可能咁樣會好d
我自己日日都話想溝女..都係無做過...
可能真係自己放唔低佢
我找唔到一個可以同佢一樣
一齊個時咁開心..
不想去想....之用去愛你
不想去見....之想在心裡
做咩佢會有我日記.......做會係依個時候出現..我唔明白
2 ling 好記得你日記打d野..我到依家都好記得...
你話比我知你想點.
好多謝呀搖你上我日記^_^
不想一次右一次的受傷
不想一次右一次比你放棄
姐一次我希望係一次右一次地愛你
唔知做咩比人抄左....
超唔開心><
話我係咁請假.....唔想比我做..咪講
唉........
都唔知依家有咩做...
>今日係咁多<
今日真係諗左好多野~...~
我係msn見到呀雪..(之前女友)
我add佢....佢唔理我..
我諗係5係我錯...我一直都愛你.我做左d咩..
你做個d野我都無怪你........
我指係想知道你有無愛過我姐\
你都唔比機會我...
我都依家都唔明d女人個心諗咩-........-
悶悶地右一日...
時間真係過得快
今日返完工..之後返黎打日記...唔見呀貓姐CM-.->>唉
唔知...大家過得點...我過得好唔開心..
我真係好`唔喜歡有一D男人..同人地一齊.上完床呀走..
咩意思!!..到下一個男仔同佢一齊..果個女仔會點諗..佢會5會同果個男仔認真"
比多一次機會自己...
可能會有意想不到的奇蹟!
今日返工係咁比人串~~~比人串爆左-.-
幾時出錢呀....無錢啦!!!!!!!
返完工之後不無野做....
>我真的不懂去愛一個人<
同條女....唉咁呀無左
可能我真係唔愛佢..........我無哭...無唔開心...但係唔知做咩有一種感覺...好..
右做單身人士啦.........
我好想同佢講SOR...但係我講唔到出口...我一直愛個個唔係你...掛住個個都唔係你...
我真係好衰...
SOR><我唔應該同你一齊
無心情的一天
有一樣野要同一個人講....
SOR><你+左我MSN我都無咩點上
我係好晚先上>SOR
唉...........同佢真的無可能...
SOR......我都唔想.但係我真係愛不到你
一定會有一個好過我的男人
今日右無野做`依個`地方真係唔知可以有咩做............
次次同老婆傾電話....都係到嘈.......>真係唔係好想同佢一齊<
次次宦3係我等佢...想點姐..下
2次情人節都唔出~.~灰到爆
係唔係我錯.........
想愛你....右愛不到
你要我等你到什麼時間!
今日一返工.....
D人係9:30...串到我....18:00
ON9...
今日真係唔係好開心
今日好死開心~~~>出錢啦>........<
出左$951~.~(做左3日爆)
開心死^_^!!!
今日都無咩野做- -都係返下工...
不過我一返都宿舍~我FD係咁同我講佢返工個D野
唉老婆右話打比我......
我地D感情無之前咁好啦....
唉...今日右無返工啦~_~
今日同人係Q咁傾電話..... (煩.....)
無錢呀....唉右要問人借啦~~~幾時先出錢呀><
打機打機都係打機..
+++++>悶呀
唉~6合出左黎都有3個月啦~
出左黎之後都無跳舞啦.....-.-
之後都要+u返工!!!!!
今日全日都係宿舍...好悶><
老婆仔右唔得閒
有時真係唔係好知女人心 係點
真係有無d高人可以話比我知~.~