.......愛你的資格........http://www.breakworld.eu/
無描述
kachun0630
暱稱: 家俊
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2011-06-21
多天真
..
=..=
..
文章分類
全部 (108)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 108
留言總數: 326
今日人氣: 0
累積人氣: 5367
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 25 日  星期一   晴天


2009-05-25 分類: 未分類

我同你一樣咁諗...有你等於無你..

我都講過唔多想傾電話...想點姐

不如比d時間你諗下應唔應該同我一齊啦........

我同你真係好多野係唔同...

時間..性格..喜好都唔同.....係唔係應該一齊返呢?

我唔應該咩都唔諗...咁樣同返你一齊

我想比d時間大家...好嗎?

有d野真係唔可以勉強

我自己都唔知自己想點....

你都應該認真諗下....咁快同返我一齊.係唔係真係好

可能真係..喜歡你..同一齊..係2樣野黎

2009 年 5 月 23 日  星期六   晴天


天天都是愛你日 分類: 未分類

日日都咁愛你

日日都掛住你

天天都好想你>>>>>>>>>>依樣野係無話做唔做到......指有你想唔想做

我要話比你知>>>(老婆豬)

我唔會得個講...我會用做黎話比你知..............可能我唔識...但係我要做...我一定唔會令你失望

今日..同事生日...真係無做d咩..哈...

但都有同佢講生日快樂...好過無呀..係咪

之後都無咩野..不過今日真係好多野做...老婆打黎!!都打唔返比佢

快樂的一天

不知明天會一樣嗎

 

 

2009 年 5 月 22 日  星期五   晴天


今日唔開心呀>< 分類: 未分類

今日真係唔開心呀><...

同老婆傾得個一陣計..唉

老婆豬你係唔係訓死左-.........-老婆你安息啦>>>>>>

今日真係悶到死.....天日有一個同事生日...嘩

到唔知可以同佢做咩..

掛住老婆好過...

^_^

2009 年 5 月 21 日  星期四   晴天


2009-05-21 分類: 未分類

今日有d野係我個腦到出現...

我諗唔到野......我依家咁做係唔係正確

唔想打啦

2009 年 5 月 19 日  星期二   晴天


回返.尋日的日記 分類: 未分類

今日係3:00到打比老婆..

叫佢起身...叫老婆起身難過...跳舞!!...

到左4:30到啦>...<唔係好記得..係唔係依個時間

去到老婆屋企樓下等佢..打佢手機..無人

我咪係樓下等佢...個時我諗左好多野..

之前同佢個d野...唔公開住!!

見到老婆之後..我都諗緊...

跟住同老婆去食野...到食我先諗..係wo做咩我唔拖住佢隻手

我先拖佢隻手...唉....真無用呀我!!!

去到mk..之前都話過同老婆去睇戲

一開始話睇金錢帝國

點知落左畫

行左一陣..我同老婆豬...決定去睇>>反轉豬腩..是王子<<

套野到幾好笑....

個日同老婆都好開心

雖然老婆佢之前....有一d野對我唔係咁好

我唔介意佢之前對我點

我知道我一直都好愛佢....愛一個人我想應該係咁

 

 

2009 年 5 月 17 日  星期日   晴天


今日唔係好開心 分類: 未分類

今日真係唔係好開心....

自己的問題..不能怪人

...............

天日同人出去^_^

開心都係得依樣...

好想快d星期1

2009 年 5 月 14 日  星期四   晴天


真開心呀...咁多人仔比cm我 分類: 未分類

多謝你地比cm我呀^_^

第一次咁多cm仔

今日都好開心咁工作^_^ye無咩野

d同事日日都係到係咁打...好好笑^_^

今日一放工...好快咁返黎跳舞

^_^.........windmill真係好好玩..不過可能好n無跳

無10個啦...得3個...唉+u><

大家一齊+u咩野都係

今日係咁多啦

大家d cm我一定會返比你地^_^

 

想+我msn   比cm我呀^_^

2009 年 5 月 12 日  星期二   晴天


-.- 分類: 未分類

今日都係咁樣做

都係咁好玩...咁好笑

 

 

2009 年 5 月 10 日  星期日   晴天


唉...唉...唉 分類: 未分類

有幾日無打日記啦...

日日都無時間打...唔係有女個姐呀嗎....衰

係做野做到好無時間..-.-

唉...有D失望有一個女仔想佢上黎cm下都無

真係好失望呀><

開心做野^_^

 

2009 年 5 月 6 日  星期三   晴天


.. 分類: 未分類

好唔開心

無得跳舞....

我都係跳返舞..

跳舞都係我愛的

不可以無左佢...

唉..無野打

2009 年 5 月 2 日  星期六   晴天


無錢 分類: 未分類

唉...無錢真係唔開心呀-.-

右要問人借..右唔好意思..唉

快d出啦.........唉-.-

多謝你呀妹..次次你都會cm比我

好開心呀

今日都係咁先啦

2009 年 4 月 30 日  星期四   晴天


今日休息!!^_^ 分類: 未分類

做左6日....今日終於休息^_^ye

今日10:45.........呀明仔打黎....唉...人家好地地訓緊...佢打黎

不過唔緊啦.....同佢去左深水po..打機..好悶

玩勁舞...係咁win佢...+u啦明仔^_^

打到4:00到~唔玩啦....回家

明仔同我講話去hi野...不過都無同佢去

我係好人....(不可一.....不可再)哈哈

大家都唔好玩依d呀

知唔知呀

今日係咁多啦............大家多多支持我日記啦^_^

 

2009 年 4 月 28 日  星期二   晴天


2009-04-28 分類: 未分類

今日好辛苦呀><

><都唔想打啦~

下次先打啦......

2009 年 4 月 27 日  星期一   晴天


唔記得打日記 分類: 未分類

今日返工好開心..

右要野做啦~new野

不過呢...有一個同事好像唔係好喜歡我咁

無錢都唔知點返工啦- -唉

不過做人都係開心d好

ryan......curry佢地都好好人^_^

多謝佢地..我先有今日><ha

佢地教左我好多野

唔係...一定比d客媽到死左

有一樣野我想打好n

唔知..做咩有一d人我都唔知...做咩佢地有我日記..-.-

好笑<<<<<<<<<<<<

 

今日的快樂

明天的傷心

不知何時

今日...明天..

都在想念你

2009 年 4 月 25 日  星期六   晴天


2009-04-25 分類: 未分類

今日無咩野

不過返工無咩心機

可能真係開始悶啦....

不過都頂啦......唉..+u ><

d同事係咁sm我><\

呀呀呀>..<

有一個女仔次次上到我日記佢都唔cm呀

我要你地的支持!!可以嗎>........<

今日咁多啦

2009 年 4 月 22 日  星期三   晴天


真的.... 分類: 未分類

真的好唔開心

唔知係唔係d歌...

次次都係咁.令到我想起好多野..好想哭

唔知點咁

今日都係返下工..無咩野做

悶死..

小小單身人

係唔係我樣衰呢/...\唉

無人要..哈

2009 年 4 月 21 日  星期二   晴天


你地呀.....黎到右唔cm比我...>< 分類: 未分類

你地呀黎到都右cm比我~我嬲呀><

今日返工返得幾開心^_^

第一次有人比$10我呀><開心死!!!!!!!!!

洗左咁多次....終於有d回報啦.

但係今日無咩女..唉..(灰左)

唔知大家點呢~....~

比d   cm我呀話比我知你地開心嗎?^_^

 

不知道可以給我一個吻!

你會比多一次機會我嗎!

可能不得..但是我會掛念你

2009 年 4 月 20 日  星期一   晴天


日日都做得好開心呀^_^ 分類: 未分類

依家做得好開心^_^

但係個心都係唔係咁好....

唔知做咩....我有一日...有個fd話佢個到有女..我咪去.

點知....我係個到見到之前條女..係個個時間我唔知講咩

但係我知道佢好恨我!

我同佢個時好開心....

做咩會依家咁...

好唔開心

日日都係返工.....可能咁樣會好d 

我自己日日都話想溝女..都係無做過...

可能真係自己放唔低佢

我找唔到一個可以同佢一樣

一齊個時咁開心..

 

不想去想....之用去愛你

不想去見....之想在心裡

2009 年 4 月 17 日  星期五   晴天


一個不應該係我日記出現的人~佢出現左 分類: 未分類

做咩佢會有我日記.......做會係依個時候出現..我唔明白

2 ling  好記得你日記打d野..我到依家都好記得...

你話比我知你想點.

好多謝呀搖你上我日記^_^

 

 

不想一次右一次的受傷

不想一次右一次比你放棄

姐一次我希望係一次右一次地愛你

2009 年 3 月 30 日  星期一   晴天


on9 分類: 未分類

唔知做咩比人抄左....

超唔開心><

話我係咁請假.....唔想比我做..咪講

唉........

都唔知依家有咩做...

>今日係咁多<

2009 年 3 月 26 日  星期四   晴天


2009-03-26 分類: 未分類

今日真係諗左好多野~...~

我係msn見到呀雪..(之前女友)

我add佢....佢唔理我..

我諗係5係我錯...我一直都愛你.我做左d咩..

你做個d野我都無怪你........

我指係想知道你有無愛過我姐\

你都唔比機會我...

我都依家都唔明d女人個心諗咩-........-

 

2009 年 3 月 24 日  星期二   晴天


2009-03-24 分類: 未分類

悶悶地右一日...

時間真係過得快

今日返完工..之後返黎打日記...唔見呀貓姐CM-.->>唉

唔知...大家過得點...我過得好唔開心..

我真係好`唔喜歡有一D男人..同人地一齊.上完床呀走..

咩意思!!..到下一個男仔同佢一齊..果個女仔會點諗..佢會5會同果個男仔認真"

 

比多一次機會自己...

可能會有意想不到的奇蹟!

 

2009 年 3 月 23 日  星期一   晴天


2009-03-23 分類: 未分類

今日返工係咁比人串~~~比人串爆左-.-

幾時出錢呀....無錢啦!!!!!!!

返完工之後不無野做....

>我真的不懂去愛一個人<

2009 年 3 月 22 日  星期日   晴天


2009-03-22 分類: 未分類

同條女....唉咁呀無左

可能我真係唔愛佢..........我無...無唔開心...但係唔知做咩有一種感覺...好..

右做單身人士啦.........

我好想同佢講SOR...但係我講唔到出口...我一直愛個個唔係你...掛住個個都唔係你...

我真係好衰...

SOR><我唔應該同你一齊

 

無心情的一天

 

§不想知道什麼↙

只想知道答案♣

話比我知

 

2009 年 3 月 20 日  星期五   晴天


SOR 尷尬 分類: 未分類

有一樣野要同一個人講....

SOR><你+左我MSN我都無咩點上

我係好晚先上>SOR

唉...........同真的無可能...

SOR......我都唔想.但係我真係愛不到你

一定會有一個好過我的男人

 

2009 年 3 月 16 日  星期一   晴天


右係打機的日子 無奈 分類: 未分類

今日右無野做`依個`地方真係唔知可以有咩做............

次次同老婆傾電話....都係到嘈.......>真係唔係好想同一齊<

次次宦3係我等佢...想點姐..下

2次情人節都唔出~.~

係唔係我錯.........

想愛你....右愛不到

你要我等你到什麼時間!

2009 年 3 月 12 日  星期四   晴天


0.0 不安 分類: 未分類

今日一返工.....

D人係9:30...串到我....18:00

ON9...

今日真係唔係好開心

今日好開心呀^_^ 愉快 分類: 未分類

今日好死開心~~~>出錢啦>........<

出左$951~.~(做左3日爆)

開心死^_^!!!

 

今日都無咩野做- -都係返下工...

不過我一返都宿舍~我FD係咁同我講佢返工個D野

唉老婆右話打比我......

我地D感情無之前咁好啦....

 

 

 

2009 年 3 月 10 日  星期二   晴天


...-.- 分類: 未分類

唉...今日右無返工啦~_~

今日同人係Q咁傾電話.....          (煩.....)

無錢呀....唉右要問人借啦~~~幾時先出錢呀><

 

打機打機都係打機..

+++++>悶呀

2009 年 3 月 8 日  星期日   晴天


好Q N無打日記啦 分類: 未分類

唉~6合出左黎都有3個月啦~

出左黎之後都無跳舞啦.....-.-

之後都要+u返工!!!!!

今日全日都係宿舍...好悶><

老婆仔右唔得閒

有時真係唔係好知女人      係點

真係有無d高人可以話比我知~.~