超喜歡跳舞~正都死
有無人識呢...唉
- -
好想多d人出黎跳舞
有無人可以出下黎跳舞
出左黎啦!!
好開心
但係可能出得一個星期!!>< (如果一個星期都搵唔到的話~右要去返6合- -!)
大家如果有上我日記的話(多dcm呀^^)
好多人都唔知我係邊個啦~唉
唔開心
打住咁多啦^_^
朋友先係信唔過....有d咩野先識搵你
到你有野個時呢>>>去左邊呀
個個都唔會理你...人係自私
不想有依d朋友啦...夠啦!!!
依d生活到幾時呀
今天右是我等人的一天
一起身~個電話好q煩
想唔起都唔得啦>___<
唉~今日右係要打住機過....真悶
老婆豬右唔知佢做咩~叫佢出黎右唔得wo(好像會死咁xd)
有無人可以同我出呀~呀~
右係同杏林仔..呀權仔出去打機
好掛住好多fd呀><
我不懂你~你不懂我
我地真的可以一齊嗎?
愛一個人我真的不懂............
但是我真的愛過你
你有無有愛過我呢!?
我不相信可以天長地久♥但我相信曾經擁有
真的愛你
我想有一個真係信任我的人
有無~做咩次次都我錯
我講左好多次
有無信過我呀
唔係我唔信你....依係你叫我點信你
你地2個....唉
我唔講啦
希望有一個人可以愛我~信任我
日日都好唔開心
無人要我啦~唉
右單身一人
不過有小小開心啦~因一直都無認真(唔會好傷)
希望可以找到一個真係喜歡我的人啦(不是玩玩下)
^_____^
我愛你....依說左一個好傷的謊言
sorry
我唔係愛你..我都唔會說謊...我一生都未說過一個好傷人的謊言
為左愛你.....我一定要做
希望你唔好記得我依個負你心的男人
日日都開開心心地生活(不會在你心裡有我)
我係無2個女人(右頭到尾我都係得你一個)
我應成你..我會做到>_<
我愛你頤
我知你一直都無真係喜歡過我........
你可以我一句野§同我分手.我無野好講
你唔喜歡無問題...但係我有一樣野想同你講
希望你可以比我打多次電話同你講
>__<好掛住你呀老婆
日日都會想起你~.~右唔可以打比你...我唔知d好
個心好
我想打比你但係右唔得...我可以點做><?
我想日日都見到你~日日都可以愛你
心情不好!!........
深深地愛你的老公
SORRY
我5係唔想打日記不過宿舍無左電腦
老婆+U~老公會日日都愛你
我會星期6~日...都打日記^___^
我無得同你傾電話唔係太開心>__<!!
不過我會等你
老公上
我星期日個日無打到比你
sor
我會等你.....等你可以出到來(因為我好掛住你)
我會日日都打比你>>掛住你>>愛你!!
生日快樂 老婆!>___<
我會日日都打日記比你^_^
我唔知道應唔應該同你一齊
我唔想因為我同左你一齊令到你日日比呀媽罵
我想><我地係開心
我知我依家係好想
我唔知做咩好.....打右打唔到比你....我唔知係唔係你唔理我
不過我真係好想同你講sorry我個日無打比你
我想同你講多一次
我愛你老婆 老公一生都愛你
→有多少個愛我的人← §↓我都只愛你一個←
§希望果個人知道我的心意§
今日好彩無比人xx~﹏~
不過呢唔記得打比人...唔知佢會唔會嬲我呢
今日無左明仔一齊去打機~唔多好玩
明仔右9同我打c4()
今日宿舍開放日....叫左點fd>>>>>>>>佢地好像傻下傻下
跳舞~﹏~真好玩(I Love 跳舞)
4月26宿舍開放日~哭哭
無機會出呀~(個日有野做)
宿舍朋友sorry>_____<
係呀....呀彤姐>>你個日記呢-________-真係唔比我cm
有d咩請係msn add我呀^________^
今日真係好啦
不用做野~哈哈
真係呢.............一做野呀...做到on99
真係好唔想單身∼﹏∼
希望可以找到一個喜歡我的人
多謝你~呀魚
不過我真係Delete左