.......愛你的資格........http://www.breakworld.eu/
無描述
kachun0630
暱稱: 家俊
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2011-06-21
多天真
..
=..=
..
文章分類
全部 (108)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 108
留言總數: 326
今日人氣: 0
累積人氣: 5368
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 5 日  星期一   晴天


跳舞跳都人都死 愉快 分類: 未分類

超喜歡跳舞~正都死

有無人識呢...唉

- -

好想多d人出黎跳舞

有無人可以出下黎跳舞

2008 年 12 月 14 日  星期日   晴天


我係6合出黎啦!! 愉快 分類: 未分類

出左黎啦!!

                                          好開心

但係可能出得一個星期!!><            (如果一個星期都搵唔到的話~右要去返6合- -!)

大家如果有上我日記的話(多dcm呀^^)

好多人都唔知我係邊個啦~唉

唔開心

打住咁多啦^_^

2008 年 8 月 18 日  星期一   晴天


朋友無聊!!! 分類: 未分類

朋友先係信唔過....有d咩野先識搵你

到你有野個時呢>>>去左邊呀

個個都唔會理你...人係自私

不想有依d朋友啦...夠啦!!!

依d生活到幾時呀

2008 年 8 月 16 日  星期六   晴天


都有好n時間無上黎打日記啦 愉快 分類: 未分類

今天右是我等人的一天

一起身~個電話好q煩

想唔起都唔得啦>___<

唉~今日右係要打住機過....真悶

老婆豬右唔知佢做咩~叫佢出黎右唔得wo(好像會死咁xd)

有無人可以同我出呀~呀~

右係同杏林仔..呀權仔出去打機

好掛住好多fd呀><

 

 

2008 年 7 月 20 日  星期日   晴天


我真的不明白 疲倦 分類: 未分類

我不懂你~你不懂我

我地真的可以一齊嗎?

愛一個人我真的不懂............

但是我真的愛過你

你有無有愛過我呢!?

我不相信可以天長地久♥但我相信曾經擁有

真的愛你

 

2008 年 7 月 5 日  星期六   晴天


要一個人信任你真的不得嗎! 分類: 未分類

我想有一個真係信任我的人

有無~做咩次次都我錯

我講左好多次

有無信過我呀

唔係我唔信你....依係你叫我點信你

你地2個....唉

我唔講啦

希望有一個人可以愛我~信任我

2008 年 7 月 2 日  星期三   晴天


`日撚日都係on99 疲倦 分類: 未分類

日日都好唔開心

無人要我啦~唉

右單身一人

不過有小小開心啦~因一直都無認真(唔會好傷)

希望可以找到一個真係喜歡我的人啦(不是玩玩下)

^_____^

2008 年 6 月 22 日  星期日   晴天


一個好大的謊言....真的會好嗎 分類: 未分類

我愛你....依說左一個好傷的謊言

sorry

我唔係愛你..我都唔會說謊...我一生都未說過一個好傷人的謊言

為左愛你.....我一定要做

希望你唔好記得我依個負你心的男人

日日都開開心心地生活(不會在你心裡有我)

我係無2個女人(右頭到尾我都係得你一個)

我應成你..我會做到>_<

我愛你頤

2008 年 6 月 21 日  星期六   晴天


55知道點做...我以後都唔會煩你 分類: 未分類

我知你一直都無真係喜歡過我........

你可以我一句野§同我分手.我無野好講

你唔喜歡無問題...但係我有一樣野想同你講

希望你可以比我打多次電話同你講

 

2008 年 6 月 15 日  星期日   晴天


掛住你的好多天 傷心 分類: 未分類

>__<好掛住你呀老婆

日日都會想起你~.~右唔可以打比你...我唔知d好

個心好

我想打比你但係右唔得...我可以點做><?

我想日日都見到你~日日都可以愛你

心情不好!!........

深深地愛你的老公

2008 年 6 月 14 日  星期六   晴天


宿舍電腦無左 分類: 未分類

SORRY

我5係唔想打日記不過宿舍無左電腦

老婆+U~老公會日日都愛你

我會星期6~日...都打日記^___^

我無得同你傾電話唔係太開心>__<!!

不過我會等你

老公上

2008 年 6 月 9 日  星期一   晴天


生日快樂呀老婆仔 滿足 分類: 未分類

 我星期日個日無打到比你

sor

我會等你.....等你可以出到來(因為我好掛住你)

我會日日都打比你>>掛住你>>愛你!!

生日快樂 老婆!>___<

我會日日都打日記比你^_^

2008 年 6 月 8 日  星期日   晴天


我今天會日日打日記 傷心 分類: 未分類

我唔知道應唔應該同你一齊

我唔想因為我同左你一齊令到你日日比呀媽罵

我想><我地係開心

我知我依家係好想

我唔知做咩好.....打右打唔到比你....我唔知係唔係你唔理我

不過我真係好想同你講sorry我個日無打比你

我想同你講多一次

我愛你老婆                老公一生都愛你                                                                

2008 年 4 月 29 日  星期二   晴天


只愛你一個~﹏~ 分類: 未分類

→有多少個愛我的人←
§↓我都只愛你一個←

 

 

§希望果個人知道我的心意§

 

今日好彩無比人xx~﹏~

不過呢唔記得打比人...唔知佢會唔會嬲我呢

 

 

2008 年 4 月 26 日  星期六   晴天


沒有唔開心的一天 傷心 分類: 未分類

今日無左明仔一齊去打機~唔多好玩

明仔右9同我打c4()

 

 

今日宿舍開放日....叫左點fd>>>>>>>>佢地好像傻下傻下

跳舞~﹏~真好玩(I Love 跳舞)

2008 年 4 月 24 日  星期四   晴天


哭~不是好的一天 分類: 未分類

4月26宿舍開放日~哭哭

無機會出呀~(個日有野做)

宿舍朋友sorry>_____<

係呀....呀彤姐>>你個日記呢-________-真係唔比我cm

有d咩請係msn add我呀^________^ 

2008 年 4 月 21 日  星期一   晴天


真好的一天 開心 分類: 未分類

今日真係好啦

不用做野~哈哈

真係呢.............一做野呀...做到on99

真係好唔想單身∼﹏∼

希望可以找到一個喜歡我的人

2008 年 3 月 26 日  星期三   晴天


多謝你 分類: 未分類

多謝你~呀魚

不過我真係Delete左

sor