首頁 MEMER WRITE F ou logout

大名_fIsh``
生日_1993-10-15

[♥] LET ME -
  4GET`
ALL 0F THE
 HATE`

-``d0 y0u
 k0wN?
i l0ve y0U''
__s0 mucH!*

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

finish 我既大大大作na!!!

2006 年 11 月 7 日  星期二

hO YEaH!!!諗左1日N作左1日既作品〔wA KAkAkA...〕

改編自:紅綠燈
從小 老師也加倍認真  來教導我步過紅綠燈
如果我只對一人情深  常每夜掛念你長夜深
右與左  必須清楚看真  那管一次做錯  也都可摧這生
 
讓我等 等一生都也等  到一天你共我 說一起走畢這生
何解我戀愛雙倍殘忍  從來是快樂過便不會僥倖
何解我不會得到憐憫  從來沒快樂給我只有憎恨
動作小  簡單偏偏最深  我怎可以做個  最優秀路上行人
就算心 真的喜歡你很  你不想要被愛 我當你路上途人
*明明綠燈  轉眼變成紅燈  假使相當勇敢  怎可挽回自身
*如情是真 應該戀愛無苦  天天傷心痛哭 可惜你從未懂
若要衝  損傷怎可以不留痕  來又去  要找的際遇未接近
待你好 不必想可會得酬勞  無奈你 也只懂記著我不好
明明綠燈  轉眼變成紅燈  抬頭前望去  對面馬路如此吸引
如情是深 傷得將會更深  仍難忘掉你 對你愛慕永不捨棄
逐秒等  心急總加倍的難行*  難道我  要必先壯烈地犧牲 去換吻
願你可 給一天當我的情人*  我亦會 去一生記著你的愛 這烙印 
誰想到走錯死裡逃生 才明白較沒有夢想更不幸

從得我一個肯為你等  從來沒怪罪你待我有多恨
若誕生 不好好開過心 也不可以被愛 我不過是像泥塵
 
為我心 可否轉一轉身 你可否會望見 你這一生的配襯
* repeat
如夜了  我衣衫太薄便歸家  靠路燈
原諒我 太多接近是我太笨  太著緊

 
 

 

 

 

打死我了T0T...
不過都係例牌果句..
係咪好勁呢∼-3-XDD...

打番今日D野..
今朝..冇功課要做..
有D唔自然TIM--
之後係到作野..
係學校真係好有FEEL
BECOZ
 OF HIM?!!!OMG!
又係咁了......
之後借書借書借書
丫係呀!我終於知呢個位有咩唔好啦
我冇得拎點名簿呀!!!!
冇得咩了..TmT
 OH NO!
唉..失敗失敗失敗!!
好啦,,唔發癲...
第一堂IS呢..調左位好出奇麼?!
LPK既反應好似大左D...
之後係PLAY
 PLAY  PLAY
之後MUS堂..冇帶書呢
用埋D
 KAI子[]XD
之後RECESS玩玩玩
之後ENG堂..呵呵
MISS
 CHOI真係睇唔到我係到做咩呀!
實左太HAPI了!><
之後又RECESS..
彪彪正衰人呀!整爛我張紙隻角!哼!!
之後IH..完全冇聽過1秒書..
張洛豪唱歌超爆爆爆好聽呀!!><
激似方力申囉!!超正!
之後LUNCH..忙+忙+忙
REREDICT+做番個READING
 PAL..
之後REREDICT完
同MISS
 CHOI講放學做XD
之後上去HEA..
之後上SM
 WONG堂..
係到發夢...之後超無聊囉..
係到玩果個咩Q故事串串串..
兩三條友串左之後就落堂...
又冇ENDING又冇MEANING...
激爆無奈囉... 之後上HIST堂..
派卷了!!!合格呢!!><
之後放學林嘉俊係到玩野..
唔比我地走喎..
超KAI的...之後嘈左佢兩句
就走左...O哂嘴...
之後THX紫HELPING
 ME><
P.S
 上面果首野呢叫咩名好呀???

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 126 | »