hO YEaH!!!諗左1日N作左1日既作品〔wA KAkAkA...〕
改編自:紅綠燈
從小
老師也加倍認真 來教導我步過紅綠燈
如果我只對一人情深 常每夜掛念你長夜深
右與左 必須清楚看真 那管一次做錯 也都可摧這生
讓我等 等一生都也等 到一天你共我 說一起走畢這生
何解我戀愛雙倍殘忍 從來是快樂過便不會僥倖
何解我不會得到憐憫 從來沒快樂給我只有憎恨
動作小 簡單偏偏最深 我怎可以做個 最優秀路上行人
就算心 真的喜歡你很 你不想要被愛 我當你路上途人
*明明綠燈 轉眼變成紅燈 假使相當勇敢 怎可挽回自身
*如情是真 應該戀愛無苦 天天傷心痛哭 可惜你從未懂
若要衝 損傷怎可以不留痕 來又去 要找的際遇未接近
待你好 不必想可會得酬勞 無奈你 也只懂記著我不好
明明綠燈 轉眼變成紅燈 抬頭前望去 對面馬路如此吸引
如情是深 傷得將會更深 仍難忘掉你 對你愛慕永不捨棄
逐秒等 心急總加倍的難行* 難道我 要必先壯烈地犧牲 去換吻
願你可 給一天當我的情人* 我亦會 去一生記著你的愛 這烙印
誰想到走錯死裡逃生 才明白較沒有夢想更不幸
從得我一個肯為你等 從來沒怪罪你待我有多恨
若誕生 不好好開過心 也不可以被愛 我不過是像泥塵
為我心 可否轉一轉身 你可否會望見 你這一生的配襯
* repeat
如夜了 我衣衫太薄便歸家 靠路燈
原諒我 太多接近是我太笨 太著緊
打死我了T0T...
不過都係例牌果句..
係咪好勁呢∼-3-XDD...
打番今日D野..
今朝..冇功課要做..
有D唔自然TIM-0-
之後係到作野..
係學校真係好有FEEL
BECOZ OF HIM?!!!OMG!
又係咁了......
之後借書借書借書
丫係呀!我終於知呢個位有咩唔好啦
我冇得拎點名簿呀!!!!
冇得咩了..TmT OH NO!
唉..失敗失敗失敗!!
好啦,,唔發癲...
第一堂IS呢..調左位好出奇麼?!
LPK既反應好似大左D...
之後係PLAY PLAY N PLAY
之後MUS堂..冇帶書呢
用埋D KAI子[橋]XD
之後RECESS玩玩玩
之後ENG堂..呵呵
MISS CHOI真係睇唔到我係到做咩呀!
實左太HAPI了!>3<
之後又RECESS..
彪彪正衰人呀!整爛我張紙隻角!哼!!
之後IH..完全冇聽過1秒書..
張洛豪唱歌超爆爆爆好聽呀!!>V<
激似方力申囉!!超正!
之後LUNCH..忙+忙+忙
REREDICT+做番個READING PAL..
之後REREDICT完
同MISS CHOI講放學做XD
之後上去HEA..
之後上SM WONG堂..
係到發夢...之後超無聊囉..
係到玩果個咩Q故事串串串..
兩三條友串左之後就落堂...
又冇ENDING又冇MEANING...
激爆無奈囉... 之後上HIST堂..
派卷了!!!合格呢!!>V<
之後放學林嘉俊係到玩野..
唔比我地走喎..
超KAI的...之後嘈左佢兩句
就走左...O哂嘴...
之後THX紫HELPING ME>3<
P.S 上面果首野呢叫咩名好呀???
|