朝早唔講...
LUNCH要REDICT..
又FAIL聽日又要REREDICT...
之後改改下正 唔知有條仆街拎Q左我張野
之後係到幫佢個FD...
之後超KAI地比MISS CHAN發現左..
真係未見過D人咁百痴既..
大大個MIsS係到都係到大大聲咁讀..
唉之後諗著佢冇事既..
之後上上下ENG堂..
個SM WONG係到叫哂D人出黎問野..
洗唔洗咁大件事呀?!
又唔係正式DICT..
又唔計分既..ON9...
之後講完一大輪條SM WONG先明..
唉佢真係好蠢...不過佢最後果句好勁..
"你見到人打劫你又打埋一份啦喎?!"
XDD超好笑...
之後終於調位了!!!YEAH!!
本身同BEN哥坐既..
之後姚兒唔中意個位,,之後就同左BEN調..
姐係E家我同姚兒坐..
都OK LA..第一行第三個位>3<
超愛呢個位呢!瓜係我後面>V<
BUT係ON9的肥馬係我果行第一個呀!!!!
SHIT!TOO BAD了!!
姐係咩HW都要比佢掂呀!!SHIT!
之後上VA..好笑的一堂
THEN冇得打波波...
行黎行去..無聊的1個鐘...
其實我想講..我FEEL到D野..
不過...MAYBE係我多心..
忘記昨天的我 重新找回自我
|