我成日都發覺我d心情係無論幾時都咁好,不過呢樣嘢係好嘅,起碼唔會神經緊張先!!!
中文堂,冇事發生...數學堂,又冇事發生喎,到小息為止,我未同人講過一句嘢,我個位真係好xd!!!!!!hist堂,胡sir係咁響道認親認戚,又話自己個家族有幾把炮,同孫中山有咩淵源,又話佢阿爸做廠長,話咩自己返鄉下嘅時候成村人出去迎接佢...我懷疑佢根本響道亂up廿四...你有幾把炮都只係一個狂走音嘅阿sir...英文堂,listening test,唔難!!!
lunch,落雨嘅關係,響學校食,曉膠都響道食!!!
va堂,夾硬交咗份嘢,跟住就狂吹水...pth堂,又係口試,仲未到我,謝汶珊嘅勇敢本人真係十分之咁欣賞,居然講d咁x嘅新聞!!!!
返到屋企,睇nba.com,熱火win咗,好野!!!Antoine Walker呢排on fire,d三分波神準!!!加上有「內外孖寶」wade同shaq,仲有posey嘅open look3分,發展出一套全新嘅balance attack!!!
今晚又係睇波嘅時候喇!!歐聯決賽,愛隊巴塞隆拿對阿仙奴!!!今晚2:00am,會響法國嘅stade de France stadium進行,巴塞得支持你呀!!!!!
|