|
|
kaho1996 |
|
|
|
暱稱: 死神棍...kenneth人 性別: 男 國家: 香港 地區: 元朗區 |
|
|
|
2009 年 8 月 17 日 星期一  |
2009-08-17  |
|
聽日去睇Laughing Gor之變節
有邊個想去?
得我.黃文健同張永昇去
如有意者
請add我msn或打我手提51328373
|
2009 年 8 月 14 日 星期五  |
|
悶死了 |
|
悶死了....
想番學
又吾想做功課...
又吾想早起身....
星期六晚天睛YMCA有band show睇
06:30-09:00 |
2009 年 8 月 8 日 星期六  |
2009-08-08  |
|
番完大陸
悶到爆炸
日日吾係同兩隻狗玩
就係睇電視
被人強逼去剪頭髮
痛到喊
都未試過剪頭髮會痛
兩隻狗有一隻比我玩到病左
一隻比我玩到癡左線 |
2009 年 7 月 29 日 星期三  |
BBQ  |
|
琴日去BBQ
累到嘔奶
起爐起到手殘
之後博命燒
燒到大約八點玩成實or大膽
有人濕曬
燒到十點
出左元朗食糖水
食完番屋企
|
2009 年 7 月 25 日 星期六  |
跳舞的第二堂的  |
|
今日係跳舞的第二堂
我覺得今堂輕鬆D
下堂八月一日吾冼番
因為『祥仔』去動漫節比賽
我念緊去吾去睇
一定好好睇
大家如果八月一日去動漫節
請去睇睇 |
|