ABOUTME


PANG SI

1991/2/14

ICQ 125129231

MSN kathypsy



CALENDAR
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

GUEST BOOK

最近三個月尚無任何留言
MORE...

DATE 2005/07/09
9/7*傾電話 愉快

細啤∼生日快樂!!

 

今日10起身.. ...睇電視.食早餐!!11點幾開電腦... ...icq

1點幾打俾欣傾電話∼哈哈!!我地無聊到死.拎番小學畢業果張相出黎

繼個繼個數番d人既名出黎.有好多miss呀sir都唔記得左∼--"”又係到傾小學d野喎!!

傾到5點話星期2  or 3去睇戲∼之後打俾軒同浩佢地.. ...好唔合作呀!!!

傾到欣有d炆咁.之後cut左佢地線.. ...你icq傾幾快搞掂呀!!哈哈/\/\""

之後同欣傾到6點幾收左線lu!!今日同佢傾左好耐電話呀∼傾左5個幾鐘

食飯.日記.沖涼.電腦.訓教∼

刊登時間︰2005-07-09 08:41 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
DATE 2005/07/08
8/7*採排.悶

今日8點幾起身!!食左少少野.. ...約左彤糖9點半果班車!!但係見唔到佢呀~

我照上車啦∼去到富亨見到佢地成班過馬路!!佢地係下面望上黎見到我囉. ....無奈

落左車之後行快d上去搵佢地!!佢地行行下停左係到等我/\/\"”thzzz”

上到去.去左canteen坐.. ...等到10點有miss落黎同左我地排位先上去hall

我地班幾串呀!!冇操行獎喎.我地諗都係因為上次果件事所以唔俾我地掛.. ...

但係我地班勁多人拎進步獎呀!!成6個... ....上到hall果時∼

個miss講錯我同boey個名囉∼又講左細欣係2a班喎--"”之後排多1次

11點3走得lu~番屋企. ... .去左大家樂買飯番屋企食!!好飽呀.. ....食完玩電腦

玩到2點到又去左訓教∼老豆今日收早... ..3點番左黎∼嘈醒左我冇得訓呀>/\<"”

起身睇電視.. ...好開心呀!!好耐冇睇過電視啦∼終於有得睇番啦/\/\"”睇到5點到

又玩電腦lu∼!!今日呀媽冇煮飯呀... ..叫pizza食咋!!又好飽~睇電視.沖涼.日記.玩電腦.訓教zzz

刊登時間︰2005-07-08 10:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]