今日8點幾起身!!食左少少野.. ...約左彤糖9點半果班車!!但係見唔到佢呀~
我照上車啦∼去到富亨見到佢地成班過馬路!!佢地係下面望上黎見到我囉. ....無奈
落左車之後行快d上去搵佢地!!佢地行行下停左係到等我/\/\"”thzzz”
上到去.去左canteen坐.. ...等到10點有miss落黎同左我地排位先上去hall
我地班幾串呀!!冇操行獎喎.我地諗都係因為上次果件事所以唔俾我地掛.. ...
但係我地班勁多人拎進步獎呀!!成6個... ....上到hall果時∼
個miss講錯我同boey個名囉∼又講左細欣係2a班喎--"”之後排多1次
11點3走得lu~番屋企. ... .去左大家樂買飯番屋企食!!好飽呀.. ....食完玩電腦
玩到2點到又去左訓教∼老豆今日收早... ..3點番左黎∼嘈醒左我冇得訓呀>/\<"”
起身睇電視.. ...好開心呀!!好耐冇睇過電視啦∼終於有得睇番啦/\/\"”睇到5點到
又玩電腦lu∼!!今日呀媽冇煮飯呀... ..叫pizza食咋!!又好飽~睇電視.沖涼.日記.玩電腦.訓教zzz |