今日9點幾起左身.. ...之後食野!!上下網.. .icq咁
12點半約左彤糖.佢拎番dd野俾我... ..跟住再同番欣姐搭車番學校... .
番到學校見到pancak e.樂.周b!!1齊上去... .上到去細啤同桔仔已經番到去lu!!
之後我地開始整打lu!!但係彤糖唔係到所以我地冇整到呀.. ..幫下廖ling佢地
整到3點我地走lu.. ...我等左勁耐車呀.. >/\<"”欣姐等得太耐..自己搭71b走∼
得番我自己1個人等!!上車之後同細啤傾左陣電話.番到屋企已經3:50lu∼!!
之後打俾彤糖同boey佢地~跟全換3.. ..4點4又出去lu~
同彤糖1齊行去大中搵boey同廖ling.. ..陪廖ling買袋.. .買完行番番學校
好大雨呀.. .
去到天橋見到細啤佢地lu!!之後clara黎埋周b同樂都未黎呀... .等左好耐
5點幾先去得搭車... .去到6點到掛.. ..燒野食lu∼同clara傾下計咁啦∼不過好多蚊呀.. ..係咁針>/\<"”
燒到8點幾走lu!!細啤佢地未走住...同clara佢地搭巴士番屋企... .
番到去沖涼... .. 電腦!!ic q~ |