琴日發左好多個夢呀!!有dd都幾開心嫁...哈哈/\/\"”
今日1番到去收哂功課之後...clara拎住d簿係到鬧我地...
話我地上之果3功課做得唔好...全班俾人摺哂角!!得5個冇摺~我緊係其中1個............有俾人摺啦
放學全班留哂係到做改正先走得呀∼真慘!!
之後鬧完走左.2堂中文...第1堂講書,第2堂做listening∼我又冇左果本野做luu
中史...好悶呀!!都唔知點解佢可以講咁耐...仲要我唔明既~但係我睇1睇書就知le課講咩-o-"”
recess...冇野做呀~好無聊!!2堂英文~我當然好乖咁係到做數學改正啦~!
但係果個周sir話第2堂ada黎睇堂...所以我地果果都要係第1堂爭取時間...但係都係做唔哂的
第2堂ada黎左∼嘩!!個個都扮都好留心咁聽書∼我諗果個周sir會話覺得我地好9!!ada係到扮乖
數學!!教書...好快又lunch lu!!唉~食完之後又練歌...都唔知係到做咩!!
次次都係.係咁係到唱...但係我唔覺得練到dd咩囉...咁就冇左個lunch啦
2堂IS...上左去分組做自己組既降落傘!!幾好玩呀~幾快又放學呀∼
放左學...全班番係課室到..clara係到教左陣改正...跟住就做改正lu∼改到4點到啦
再等埋細欣1齊落去換3練波...嘩!!今日打dd波打得好核突呀∼唔掂...
之後開波冇波呀!!開左幾球咋...都開到~但係冇上次開得咁好呀~練到6點收埋網...好攰呀
跟住同蚊蚊.細欣去左街市買野飲...之後搭車番屋企lu!!
番到去呀媽話整電視果條友又黎整...仲要係夜晚!!餐餐麵係咁...係要夜晚阻住我睇電視!!
好煩呀!!整左咁多次都唔得...唉!!搞到我好無聊∼icq...聽歌... |