| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 22 日 星期三  |
| 2007-08-22 |
今日,,訓到12點^^
好開心..因為第1次訓咁耐..好滿足
發夢仲要見到...6棒..嘻
係我屋企廁所學打"雨"毛球..好得意x)
哈 ha 0合..好開心/\/\
訓到琴日發生咩事都5記得...真係5記得哂- -..
學琴..5知點解變成miss呻o既對象...^^
夜晚..搵小學果d fd..
成日比佢地話低b!!超..
行行下撞到鱷魚佢地...鱷魚..淨係見到男仔- -!!
行多陣柴柴來搵我..1齊行..
行多陣...5想頂佢地...早走埋...過份!
之後食韓燒with手球果d...
比肥麒玩..之後"報仇"..嘻嘻
肥麒 and 隻雞輕左的話..多謝我,pigman.柴吧!
嘻嘻嘻..
jessica有豬仔-3-..我又要搵個ar..
放心!5會再咁好彩鐘意埋同1個- -!!!1定5會再有第2次!!
返到屋企..又比人鬧...妖妖妖!
信我1次洗死咩?!點解係都5信我!
頂..妖..唉..
講野太玄無人明/\/\'
|
| 刊登時間︰2007-08-22 12:09 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | ... | 485 | »
|