今日,,
死大財,,係咁笑笑笑...今日我應該係中學以來第1次面紅係學校
搞到我訓唔著
中文堂,,專心地聽書..ysl又嘈我,,又開戰..
俊彥妹狂肚痛,,去完又去多次..笑傻了
PE堂,,17.5個圈,,樹皮仔又魚我...傻豬豬...
終有1日魚返你D野~mk豪請飲野^^
打排球,,金魚次次見親我都係同1句- -真係就慘啦~個個星期都肥左.
is,,好想訓..但訓唔到.....ysl大戰森森...好精彩!
聯課,,訓係依汶個博頭度...突然諗返起樹皮仔話過訓係人o既博頭果陣好幸福..
諗落又真係wo~依汶香肩好甜
cl..同bom係咁打交....打左好耐啊..好攰...
係yahoo搵自己個名..真係搵到人地篇日記...ida的
但唔明點解要開我全名- -
英文堂..唔理佢lu
放學係波..好好睇啊智社對勇社~
不過未開始果陣心情唔好..又諗野
之後費事又比人嘈..睇完去補習
返到來...明知我攰阿媽都唔比我沖涼先..細佬返來咁耐係都要呢個時候要我讓佢!
妖!但阿姨同姨丈企我果邊..話佢偏心鬼..事實真係wo
夜晚已經唔再好得去邊嫁啦心情...呢個又唔原諒我..果個又有野做....唉
無啦啦入來又嘈我,,,沖涼佢先就得..1定要我彈琴先o既!!妖
琴書都無拎返來...練鬼咩!!嘈嘈嘈....火到爆啊!!
|