今日,,
maths,,森森返來,,本身諗住今日唔睬佢嫁!
點知佢cut 左hair..笑左成堂
輝輝教我做數wo..只係不停話我錯
份卷52分..是但啦
英文,,返上去果陣講左句:唉,如果佢無返就好lu,不過無可能嫁啦-3-
點知真係無返wo^^..佢地講左句超正:叫佢唔好死住啊!吊住吊住咁先正~
雖然覺得好cheap,,但我唔怕認=]
小息同依汶,嘉落左去..死大財拎左部電話唔同我講!
妖妖妖,入面d野都唔知係咪比佢睇哂!!妖~想我還返5蚊比你好難啦!
除非你去洗腦啦..!
中文,,miss係咁叫我佳誼- -睇得出佢想叫kai yee..無所謂o既^^
問miss有冇收到我首歌,miss問咩名...咁我個file寫林佳誼嘛..咪答自己個名lo
成班人係度笑- -超超超..咁真係嘛!ysl魚左我成堂~話我唔係"楊千嬅"
週會,無左戀愛ing o既?!佢地好好笑=>
呵呵,,第3名..但唔明點解要讀哂d名- -
小息,嚇死我,,以為無哂紙巾tim,,又比狂牛見到我..好彩無用最後果1張姐
is堂,,20題岩5題- -算點ah?
英文堂,free!正
放學睇社際,,智社好野!正~雖然只睇左上半場....之後返屋企lu
狂牛,,sorry啊~我只係講下ja,唔係真嫁,吹水咋...
對唔住啊,,聽日1定會睇!加油wo!
|