今日..又偷偷地返教會lu
因為爸爸嫖嫖都唔會比我返o既
嘻,,華dee要飲奶,,所以樓下間百佳買奶飲,,
我都買左大大支的Apple juice啊^^
係教會入面,,我&樹皮仔好似同其他o既人格格不入咁o既?!
我地2個好似傻仔咁,,係咁笑,,
唱歌唱到好攰啊,,又肚餓喎~人地講阿們我地講肚餓--
拖阿kim隻手拖到好多手汗出來ar
嘻..佢仲記得我個名,,好happy呀
之後同mkk,"蝦婦",樹皮仔去影貼紙相..
連續2日都影,,次次都影到好攰,,不過每次都好開心啊^^
留下美好o既回憶..
買禮物比jessica.同樹皮仔1路行1路傾~
發覺好多野唔可以睇表面係岩嫁!
知左好多野,,好多野ar...
"我們愛,因為神先愛我們"淨係記得今日呢句
聽完樹皮仔咁講...都覺整個世界full of lovE
thx,god &好多好多o既朋友...
搞到我成日都開開心心^^
呢2日都傻左..大大大部份o既時間都係好happy,時間好快過
|