cursorshelp

 

kai1000151
暱稱: kaiyee
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
BalL
Bark Boy
KATE
靄盈
小珊
小柴
小雅
依汶
肥桓
C lOck
891136317310e8a45edf0ed5
2007 年 5 月 5 日  星期六   晴天


2007-05-05

今日有好多$係我個銀包入面啊~$2xxx啊

全部用來交學費o既,,超超超!~

跑去學琴,,"金莎"都算彈得有進步啦^^

miss仲幫我搵左"遇見"tim啊!hehe

去補習,,d竭後語好難ar,,都唔知咩來o既

不過d答案好得意^^

之後同yanki食lunch,,又撞到d"青中人"

短短1個鐘,,撞到7個- -

我個筆袋竟然宜家只買$5 ja,,我上年買果陣..$4x嫁~

唉,,唔得,,快d換左佢!

yanki話今晚要睇"地下鐵"..佢1路係講緊梁朝偉果個

但我1直講緊外國鬼片3"culb"果套- -

2個人都9唔搭8 o既

之後去greenbox,,同就快生日o既jessca & 華,bark boy(樹皮仔),傻新,魚蛋明,隻雞,我去唱k..

衰人雞1來就串我!哼~係咁搞佢個頭

he.好開心啊~第1首就唱"夏雪"

錄左啊,,佢地唱得好搞笑..d英文歌又係,,唱到好大聲,,嗌歌

"教我如何去小便"好好笑..

當個個人都唱得好"塗"醉o既時候,,

爸爸带我去带我去食叉饭食卤味
爸爸带我去 "席爹席猪头肉"
爸爸带我去小便 <- 人地果句本身係咁o既

唔知點解我,樹皮仔同隻雞都唱: 爸爸帶我去"食"小便- -

個個都係咁笑~我地3個係同時見到,,1齊咁唱..佢地係咁魚我地

唔知唱咩果陣,,比明串我唔夠傻新高音啊!><

超超超,,"不得不愛"果陣,,講返話估唔到我夠高音唱到~哼!未開到聲ja嘛岩岩

又係咁用d魔術呃我,,呃唔到我wo,,呵呵

係唔知點解d錢係左手變左係右手咋嘛

fing下fing下果陣,,搞到d男仔訓哂咁o既~唱啊唱..

"浮誇"覺得佢地痴線嫁!想嗌爆咪定la..he..又錄埋

傻新唱歌好好聽啊!"手放開"

唱到人地cut機,,我地都賴死唔走!he

去左影貼紙相,,打拳..809x咋..打唔準,,仲撞左落檣度tim><"

又係佢地上次影果部,,影到好攰啊!影到癲啦!!

之後我地4個女仔又影多次^^

不過媽媽打左好多次電話來,,好驚返到去又比佢鬧

影完係咁跑跑跑..跑返屋企

熱死了,,飯也不能太食得下~

今日錄果d野,,全部無哂wo!錄完唔記得save><"

唔制啊!!!好有"紀念價值"嫁!~

刊登時間︰2007-05-05 10:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]