今日有好多$係我個銀包入面啊~$2xxx啊
全部用來交學費o既,,超超超!~
跑去學琴,,"金莎"都算彈得有進步啦^^
miss仲幫我搵左"遇見"tim啊!hehe
去補習,,d竭後語好難ar,,都唔知咩來o既
不過d答案好得意^^
之後同yanki食lunch,,又撞到d"青中人"
短短1個鐘,,撞到7個- -
我個筆袋竟然宜家只買$5 ja,,我上年買果陣..$4x嫁~
唉,,唔得,,快d換左佢!
yanki話今晚要睇"地下鐵"..佢1路係講緊梁朝偉果個
但我1直講緊外國鬼片3"culb"果套- -
2個人都9唔搭8 o既
之後去greenbox,,同就快生日o既jessca & 華,bark boy(樹皮仔),傻新,魚蛋明,隻雞,我去唱k..
衰人雞1來就串我!哼~係咁搞佢個頭
he.好開心啊~第1首就唱"夏雪"
錄左啊,,佢地唱得好搞笑..d英文歌又係,,唱到好大聲,,嗌歌
"教我如何去小便"好好笑..
當個個人都唱得好"塗"醉o既時候,,
爸爸带我去带我去食叉饭食卤味
爸爸带我去 "席爹席猪头肉"
爸爸带我去小便 <- 人地果句本身係咁o既
唔知點解我,樹皮仔同隻雞都唱: 爸爸帶我去"食"小便- -
個個都係咁笑~我地3個係同時見到,,1齊咁唱..佢地係咁魚我地
唔知唱咩果陣,,比明串我唔夠傻新高音啊!><
超超超,,"不得不愛"果陣,,講返話估唔到我夠高音唱到~哼!未開到聲ja嘛岩岩
又係咁用d魔術呃我,,呃唔到我wo,,呵呵
係唔知點解d錢係左手變左係右手咋嘛
fing下fing下果陣,,搞到d男仔訓哂咁o既~唱啊唱..
"浮誇"覺得佢地痴線嫁!想嗌爆咪定la..he..又錄埋
傻新唱歌好好聽啊!"手放開"
唱到人地cut機,,我地都賴死唔走!he
去左影貼紙相,,打拳..809x咋..打唔準,,仲撞左落檣度tim><"
又係佢地上次影果部,,影到好攰啊!影到癲啦!!
之後我地4個女仔又影多次^^
不過媽媽打左好多次電話來,,好驚返到去又比佢鬧
影完係咁跑跑跑..跑返屋企
熱死了,,飯也不能太食得下~
今日錄果d野,,全部無哂wo!錄完唔記得save><"
唔制啊!!!好有"紀念價值"嫁!~
|