HOI HOI:HAPPY BIRTHDAY
今日..超大雨~吹到個頭超亂又濕~
YSL今日1返來..我忍唔到笑,,笑傻了
肥榮同森都忍唔到啦!!
MATHS,,難到癲啦!第9章溫到發哂脾氣,,竟然只係出1條MC..吹脹
唔夠時間做啊,,全班1齊fail啦!yeah!
ENG,,無默書,,下堂先喎...反正我都無溫
小息,,同依汶同嘉落canteen講爛gag iq題..又係咁笑笑笑..笑死我啦!
chin,,唔識果d咩咩論證..D名全部都係作
講返D爛gag iq題,,大佬咁o既樣..第1次見..仲要叫大財扮返先正
週會,,唔好訓o既,,後面果2條友係咁嘈!!死funny同麟
上去果陣,,依汶好好笑,,日日變BB,,比金魚寸話英文勁
我同嘉笑到無力- -
LIBS,,海狗傻左..係咁搞訓教D人!
輝輝面紅,,ha~第1次見,,又笑佢lu!
英文等放學ja,,都無dictation
放學,,係商場見到hoi,,又唱歌比佢聽..差d鍚左落去
今日唱左3次啦~he!同yanki食50嵐,,正+飽
1路睇叮噹1路食~
|