今日,,wsy上台介紹書,,
好想笑,,麟話佢介紹過本書第3次~
上到去又唔當我係女仔!C-H-E-A-P!
VA堂,,畫來畫去都畫唔到個波,,搵MISS救我
班人又諗"Y"野,,1係畫得大得劑..1係細得劑..
都唔知個波想點!
MATHS,,對野~阿sir好留意我錯果d白痴野..
小息,,同鱷魚樹皮仔落去食野~好好味..嘻
is堂,,大佬好魚ar!第1次見佢咁傻
MISS話收到38本,,仲差2本作業..大佬大大聲話2本默書簿係佢到!
呵呵..終於白痴1次啦
又同森&鱷魚傾計仔,,唉..!
訓教又比MISS阻住..又叫我個名,,全班好似夾埋咁比個錯O既答案我..超!
唔訓啦!!玩報紙~佢又以為我訓,,又叫我全名答問題!驚左D老師LU..
LUNCH,,無心機食..玩圈紙..嘻!今日有蕉食~留返先!
小息,,繼續玩圈字..玩到好攰..
聯課,,今次寫情書比yanki~!
小息,,麥家豪又話識玩魔術,,舊野掉落來好響..嘻
上6樓搵yanki,,點知佢地睇戲..超!係出面等左5分鐘都無人出o既!!
英文堂..悶..好眼訓!又要聽佢講野..
落去禮堂果陣,,死大財搞我個頭..搞到亂鬼哂!!
入到去,,除左聽pcc講野,,其他都釣魚lu..
之後去M記,,芒果汁yummy~之後去補習,再返屋企lu
|