今日..
朝早見到海狗..好開心ya..
唔知點解見到佢就會笑!
早會,,校長係咁講講講,,講完未啊?!
chin,,miss無返..睇碟!正~
睇完都未知套野叫咩名,,問大財..
明明聽到佢講"緣份精麻油"嫁!問多次咩咩麻油..佢地班友又係咁魚我
緣份精麻油嘛..
pe堂,,跑到死死下,,熱死啦..17.5,,算,是但啦
libs,,我地3個人係咁傾計..知左好多..
但有個令我失望..唔開心..
食飯..無心機食..
小息..搵ysl果陣,,低能左,,原來係隔離台咋..
好好笑啊佢..
聯課,,真係想喊啊..無心情啊
電腦,,我都唔知做緊咩..整左d唔知咩出來..
d人都話我痴左線..整左個冰河世紀出來
最後做做下..訓左~
英文堂..聽書...放學
落去果陣見到佢..好驚啊,,笑2笑..行快d落去啦!
返到去超肚痛!
|