今日..
朝早就搞掂哂野-學琴+補習,,
之後去搵jessica,,本身可以上佢屋企嫁,,
但因為佢阿妹可我細佬係仇家,,唔比我上wor,搞錯啊!
話如果我上去,星期1我細佬就死- -
咩道理來嫁?!我無辜嫁!算,,自己食住等佢
坐隔離個阿婆,,叫我幫佢落胡椒粉,,落好多都唔夠,,吹脹,,
但呢排出親街,,一對人笑,佢就對返我笑..咁得意o既
落樓下等左一陣,,之後行去買蕉,,湯雞琴日狂串我,,咪買2條比佢囉!
借左jessica件3著,,我果件太熱la~ha,,比我知道某人+某人o既野,,幾襯啊!嘻
到左手球場,,得幾個人到左..
同jessica係男廁出面大在7問清楚xD..講下ja
等湯雞到,,到左又唔食蕉喎,,食蕉啦!
係我後面換3,,唔敢望,,痴線!之後yanki來埋睇比賽lu~
唔鐘意係上面睇!!下面睇好睇好多~
哈,,下半場d位唔同左,,好好笑..湯雞勁喎!
最後24:10..好野~
之後睇埋公立,,都唔知做咩,,
死湯雞真係唔肯食,,算,,我自己偷偷地食1條,,
點知比pigman佢地發現左,,仲大大聲講,,,救命!
仲有條,,塞左比徐倫食~
之後坐多陣,,去食野喎,,吳榮森講粗口唔認,,我扮返比佢睇,,唔小心爆埋出來,,好大聲tim
我唔講粗口嫁!最衰都係佢啦!!搞到我無哂反應
d雪梨水唔好飲o既!!晒我6蚊..之後行去元朗廣場
過馬路果陣趺左個波,,嚇親啊,,真係走出去汁個波,,
個司機仲用手指同唔知講乜咁鬧湯雞,,條友仲含住支野嫁!
我覺得1定係珍寶珠!!
之後去左安娜餐廳食野~一路行佢地一路搞爛gag,,
我1句都聽唔明- -都唔知佢地笑咩..
食野果陣,,個waiter又係度搞,,我又係聽唔明!
唔識拎叉同刀果個,,我睇你點食扒,,點知已經識啦喎,,超
我杯奶茶啊!!比徐倫同費高搞到我無得飲啦!!!!
好無奈,,佢比蕃茄費高果陣,,趺左入我杯奶茶度..吹脹!飲左少少ja
狂飲水囉..塊扒仲淨1半已經好飽lu,,唔食..比埋費高
之後食完,我,jessica,森森肚都痛埋,,我仲要加埋頭痛tim
去影貼紙相果度,,玩打拳機,,又係804x咋~
之後我就唔知佢地做咩啦,,行去打拳機落來果陣,,
因為高得劑,,比果舊野整撞到個頭,,仲要有人望到,,好魚啊~
佢地入去部野又唔係影相,,都唔知做嘜,,
我同jessica係出面打''鼓'',,因為太無聊啦
之後佢地搞左好奈,,終於肯影啦,,影得好好笑
佢地同我爭,,唔比我畫,,搞錯!我霸左嫁!!
之後影完,,電話又來啦,,唉..
之後佢地去拎蛋,,我同jessica要走lu~
係咁跑跑跑返屋企!熱到傻~
|