Happy birthday TO me!嘻~
今日,,一朝早就好開心lu~
第1份禮物,,yanki送o既,,多謝!
上去,,梁玉麟仲係唔當我係女仔,,,生日大哂嫁,,咁都唔比我入先
鱷魚份禮物好大份,,多謝~
費高返到來,,2包大大的維他奶,,好o tim,,但多謝柴姐,,
過多陣,,收到維他奶套裝~哈..多謝!
eng,,又係留心上堂咁啦
中文,,miss勁啊,,連打機都識~當聽故仔咁聽
聯課,,殷堂歡好好笑,,聽聽下訓左LU,,
起返物即刻答佢問題,,佢問中國人最憎係咩?!
我咪答:英文,,之後佢又講自己D野啦~又笑囉
小息,,YANKI來睇我果舍維他奶套裝,,,少左2隻細仔LU
肥暉仲係未敢來,,,驚比我打死咩?!好想收佢本IQ書啊,,可以比我打嘛
全方位,,我做盲人,,頭上多了2條線,,所謂O既"天線"
搞到我成個天線低低B咁~幾驚好似上次咁又仆親啊
差D撞檣2次,,好彩我用條野了下姐,,D人係咁打我,,,搞到我嗌得大聲得劑,,GARY SIR都出埋來
落樓梯,,前面條友好慢啊,,,我都蒙住隻眼啦,,,行咁慢做嘜啊,,有d想推佢落去
我覺得我今日好正常wor~
放學,,等樹皮仔放..嘻,,肥暉同徐倫比禮物我la,,,多謝~he
因為無手,,所以用腳打左佢幾野,,iq書啊啦
阿波送左個香吻比我~都多謝你,,來不切比反應...
去樹皮仔屋企等佢換3,,佢媽媽問左都幾多野,,,早知唔話比佢聽大約用60幾蚊啦,,
搞到係咁問樹皮仔tim..
之後拎住好多野,,樹皮仔幫我拎住個書包,,thank you~
去我屋企,,佢沖涼先,,之後到我..出去lu..湯雞叫我著裙定著女仔d..唔著啦,,好熱啊
去韓舍睇有冇位,,88蚊咁費,,唔食你!!哼
之後森森同鱷魚+舊飯都來埋....等果3個遲到o既..
jessica唔知係咪因為我同森講左陣,,之後叫第2個打比佢所以嬲..
係因為我唔識點同怇溝通姐~sorry啊
森同jessica幫我講大話..唔該哂= =
食pan cake..好味..但臨尾掉左幾滴係手同地下,,係咁痴住鱷魚件3..
之後隻雞,,明,,徐倫都來埋,,齊人去打邊爐!
上到去,,哈,,隻雞擺明想同我鬧交啦,,又坐我隔離~
係咁搶我d野食....食左一陣,,我發覺我食親d野都係生嫁
唔食啦,,之後佢地嗌左啤酒..猜包剪揼,,輸左唔少啊
我第1次飲咁多酒,,,我都想試下醉,,但唔夠膽,,費事比鱷魚講+比阿媽知
伎雞果杯,,比我加左料,,啤酒+蘋果綠,,正呢
佢飲左嗦,,吐返落個杯到,,核突!
又猜猜猜,,玩玩玩,,好似發燒咁,,個頭好熱
走果陣,,少少唔開心啦~影貼紙相,撈金魚,去冒險樂園1樣都做唔到,,因為無時間..+又亂諗野
走果陣都就快11點啦,,冒險樂園又閂左wor,,魚
之後自己1個返屋企囉,,無啦
今日好多人都同我講生日快樂同送禮物比我,,thank you哂
今晚有8個人陪我過生日:樹皮仔,,鱷魚,,舊飯,,森森,,徐倫,,隻雞,,明,,嘻!好開心啊,,thank you啊!
仲有你地送d禮物好鐘意!
|