今日,,
1入課室..心情唔好啦!!!派書態度差埋tim..
pth,,抄maths功課..琴晚因為心情唔好,,人都癲埋,,唔記得做
小息,,見過麥家豪之後..學會了"態度"!
佢1鬧人..就好驚佢..
maths,,眼訓到我傻啦..佢1令轉,,我就合閉眼訓幾秒..好難捱呀
小息,,同MK豪 & 陳逸傑研究香水,,
好低能啊!用POLO喎..又造自己SUNNY BOY..嘔啊!
英交堂,,隔離組低死啊!做咁快,,出貓的!
無哂分lu,,心涼~
lunch..成班人衝出去拎飯,,吹鬼脹,,
係隔離等算啦~
聯課,,"傳媒與性"..好好笑..
低能左好多次,,無啦啦嗌..又問左條白痴問題~
佢造保鮮紙避唔到孕wor..包到實點解唔得啊?!
咪問:包住左唔係就得嫁啦咩?!"當我問完之後就覺得白痴啦..
幾想佢唔好行埋來啊,,但佢企正我莉面答我,,超魚..
勁多人知la宜家..仲有,,原來可樂可以殺精..宜家先知有人信,,但我都信wo
小息,,落去,,見到金魚,,同佢吹水!超好啊..無啦啦請我地飲綠茶
講講下..笑到我嘖茶..痴線嫁!搞到要入男廁洗手
is堂,,正,,鄧生同miss開戰!
痴痴地嫁...得7分ja我..
我果然係文科好材料,,,森森無上堂都最高分..搞錯!
肥榮又留意我隻眼啦,,話我隻眼無"同"孔喎..佢又比返我睇,,好好笑..
7分,,令我想讀返is tim..但真係無咩興趣
rs,,等放學..
落到去,,女更衣室無開..女廁好濕,,,唯有去男廁換pe3啦..
有人幫我地睇水,,真好人,,
之後見到狂牛,,唔記得左琴日話早到果個請飲奶tim,,
諗住賴貓,,猜包剪揼,,贏左果個請..點知又係我..算,,請!
之後猜包剪揼,,贏左果個要跑1個圈,,
係咪路啊?!我贏左3鋪,,要跑8個圈!攰死了~
傳波,,同阿波傳果陣,,輸左..好攰啊!!
練練下,,miss話我上半身同下半身唔協調啦...唉
讚上身,,話下身..唉
之後有d野激死我,,令轉頭即訖叫佢食蕉啊
女仔對男仔..好好笑,,
換人果陣,,鱷魚已經幫miss叫埋我出去啦,,吹脹..
唔請我飲奶啊,,,用手插佢!點知自己趺落地,,超!
之後成日都仆落地,,損左lu
死湯雞,,超多汗,,hi埋來,,臭哂~
之後同森森返家..狂話我低能..
佢用左科學o既角度,,解答保鮮紙果個問題,,明啦宜家!
|