今日,,
早讀狂背狂背,,成日都有d硬係唔記得咁,,
中文,,哈,,我過到關啊,,yo!
後面果d出貓,,比miss發現左喎,,低死啊!
pe,,同依汶係咁跑跑跑,,第1返到,,攰死
打排球好好玩啊,,雖然好多時都唔準
冇左徐露冇咁好笑
上完堂換3,,死啦,,以為自己係屋企,,一下子就除左件3,,
仲要係係出面喎,,嘜q都比人睇哂,,小珊睇過第2次啦
出到去,,比麥家豪收左羅霖盒髮泥,,又迫我食哂d3文治先上得去,,,下個小息仲要搵佢tim
LS,,上到去先記得未幫吳榮森做功課,,即做,,D字愈來愈樣衰啦
MISS勁啦,,米加老"狗",,迪士"盧",,,即刻醒神哂啊,,笑死我
小息,,落去搵佢囉,,呃佢話遮暇膏,,,玩到成手泥,,
都唔肯比返我,,,又點左我同依汶幫金魚手,,釘野,,成個工廠妹咁,,
之後落去,,聽果個冼國陽講野,,好好笑,,
同大財同梁玉麟"賞花",,D葉比我地搖哂落地LU
小息,,長"濃"野生動物員,,好好笑啊,,,爛到爆
燒雞舜唔肯比電話我睇,,聽日佢就死!
電腦,,同梁雅舜鬥快開電腦,,仲賭兩包萃果綠TIM,,
佢見好似load得慢過我就話唔賭,,好啊,,
最後,,,佢快過我開到囉,,低死,,
整game,,果個波鰱彈得超慢,,玩左好奈都未玩完,,笑死我
英文,,原來麟同學都有粒大倉喎,,個個都想整爆佢呢!
妖,,佢又屈我冇交功課,,,妖
放學,,佢地好煩啊!!食完豆腐花,,去補習啦
|