今日,,夜晚背書背到12點半,,唔入腦o既
5點起身,,又背,,用左15分鐘背,,好熟嫁,,
但再訓過之後,,忘得一光二淨....頂
去車站又撞到tim,,算啦~
去到豐年路等"遲到大王",,又遲左,,
算囉,,,反正遲慣嫁laa..又撞到老馮wor,,嚇親我
maths,,又睇果套無聊野,,個個都好77,,
臭b人緣差wor
eng,,溫中文,,睬佢都有病
chin,,miss冇返喎,,但照默,,
唉,,,望左張貓字一秒,,好後悔tim,,
呢次係最後一次laa..
lunch,,,超無奈,,
原來真係雞翼配雞脾,,超無奈,,
拉左e汶落canteen,,吹左陣水,,又要上去,,
前面果個14號仔訓到勁好笑...笑死我
但我都唔小心訓埋,,,訓落miss博頭tim,,
唉,,,魚左tim,,
老馮上台話我o既,,妖妖妖,,
ls,,聽左半堂,,訓埋,,訓到暈tim,,
eng,,火到爆啊,,頂,,話左冇你又唔理我,,,舉埋手都唔理,,
好囉,,唔讀囉,,
升唔上都係因為你咋,,粉x..
妖妖妖,,
手球,,都唔知做嘜,,個個都話我同KILARA好玩,,都唔知點解
個波LOOK左去BENNY到,,諗住接到,,點知掟中隻軟緊O既腳到,,頂..
好好玩,,,火都降左D啦,,
走左,,,咁都撞到,,搞笑,,
去左北江,,買小丸子,,正爆,,
|