做火腿果個真係勁辛苦嫁囉,,,
宜家終於明白比3文治同牛油夾住果塊火腿有幾難受la,,
[get到o既證明我中文有上堂]
同邊面一齊都錯o既原來,,
我錯哂囉,,
冇人企我呢面諗野ge,,理得我死啊,,
只係唔想插手,,唔想比拉落水,,好好地做中間人都有問題o既,,
你地個個有人撐,,我呢?!咪做左錯哂果個囉
咁好囉,,,自閉算laa,,大家就可以少左個問題啦可~
得練波果陣係開心,,想點啊?!
搞到我痴哂線la..
你地唔開心,,你估我好開心AR?!
早知係咁,,,早d去自閉咪好哂囉,,