今日,,
靄盈又遲la,,算啦,,遲慣嫁la
去到天水圍搵果支薑茶,,
搵左好奈,,,返到去岩岩好打鐘
早讀,,做左個好有文化o既早讀啊我,,
晨早留留睇英文報紙,,乖呢?!XD
ENG,,WSY又有病啦,,無啦啦話依汶食野,,
又BEAR鱷如喎,,低低地嫁,,
咩都佢講哂la,,舉手又唔應~
小息,,落左去,,
睇佢地食野,,上返去,,凍死
IS,,MISS話自修喎,,
成班人都傻嫁,,係度放飛機,,
MISS仲同佢地癲,,研究點接先識彎,,吹脹
睇住鱷如幫我織,,
小息,,去左3A聽SAM,,傻新果D唱歌,,
估唔到,,好聽啊!唱夏雪,,識貨XD
佢地4個唔唱o既,,仲以為有野睇tim,,
chin,,作文,,訓左陣,,作左一大篇,,
聯課,,阿sir部電話響左4次,,想點啊?!
笑死我,,高朋滿坐,,
睇果段片,,真係好好笑,,之後比miss話,,
舜坐左係我隔離,,比左支野佢飲,,
頂,,呃我,,又搖我支野,,我咪搖返佢囉,,
搞到比我miss話,,
全方位,,玩完果兩樣野,,坐左係度就訓左,,
阿wing想錫埋來,,好彩我兩次都扮下野郁左姐,,
估唔到YSL都咁貪靚,,笑死我,,
幫叉叉畫BANNER,,低能
聽歌唱,,係後梯偷偷地入去,,扮參賽者
凍我到暈la係入面,,社長請我地飲野~
好好笑,,傻新以為我地嗌佢個名,,
唱快左tim佢地,
智社果4個,,OK la,,冇嘜野,,
唱江湖笑果5條友真係笑死我,,好低能啊!
嘉同阿譚,,有d不予自評,,想講果d比羅霖講哂
差唔多走,,同徐倫吹左陣,,
想開門,,但比lily禁住唔比出,,
坐左係地下等囉,,暈啦
一打開即飛出去,,
社長低能嫁,,我同靄盈走,,
病,,冇嘜出聲,,唉~
|