今日,,上堂做過d嘜好多都唔記得LU,,
淨係記得IS堂至到LUNCH,,
大財同森森屈我講粗口,,頂,,
要我幫佢地抄野先唔周街唱,,賤
DARA,後面班kai子係度研究我個名,,
我狂叫叫佢地嗌我個中文名,,
自己都好唔慣tim~
小息,,死人SAM張我支野放左上燈上面,,
咁岩我掂唔到,,,蝦我矮,,
費高仲衰,,張之野放係高D O既燈上面,,頂佢地兩個啊!
之後都唔識阿SAM LU,,
聽校長講野,,訓之前要周圍望下後面有邊D人係度,,
見安全就訓la,,訓得好舒服,,原來訓左係鄧蛋個博頭到,,
小息,,,扮嬲羅霖同靄盈,,
係廁所都自閉左半個小息,,之後返去訓底左唔理佢地~
扮下野喊左,,
之後英文,,條友早退左,,
同大財都好無聊,,又玩包剪揼,,輸左比人畫手,,
頂佢啊,,係我隻手寫左兩個粗口,,仲好大力TIM,,
放學同靄盈去飲珍珠奶茶&食野,,
食完去補習,,嘩,,MISS又食炸藥la,,對詠茵咁惡,,
佢都好唔据,,幫左佢做功課,,
等阿sir對野等左超奈,,真係想凹死佢,,
放左之後,,搭lip,,佢又玩la,,
好無聊啊,,搞到層層停,,我仲問咁樣會撞"野"嫁?!
點知,,一打開門係冇燈,,已經嚇死我地啦,,仲要有個著黑3長捲髮o既肥女人入來,,
嚇到我癲la係lip到,,笑死我地兩個
返到去打bin爐,,好味!
|