今日..
朝早去左補習,,
買左支鉗桔檸檬飲,,上到去狂流鼻水,,
病到癲la,,又凍wor,,做得超快,,做左兩份就啦啦臨走LU
落去neway book房,,點知咁快就有,,等埋依汶先唱..
又自己一丁友行街XD,,去到千色,,
見到超多MARIE d 野啊,,,嘩嘩嘩,,
搞到我人都癲la,,
自己一個行D時間過得好快,,依汶就到la,,
開房,,過左一陣,,靄盈都來埋,,
我同依汶扮低能聲唱歌,,好好笑
嗌歌嗌到痴線,,,
((絕不能失去你))-扮返琴日型男,,好好玩
3條友見到大東,,癲哂,,超開心啊~
簡直型到爆啊!
最後,,,無lala唱唱下,,張登唔知做嘜,,比野撞左一下,,
嚇到我同靄盈,,我冇哂反應,,
驚到痴線,,唱完lala臨走人
去左千色逛,,又見到marie啦
好開心啊~之後佢地陪我去琴行,,
佢地踩roller,,我唔去!
學完返屋企,,
唉,,最憎食藥嫁la..
為左星期1前好返,,一次過食兩粒,,
出街食飯..我就昏迷左LU!
冇嘜點食野~
返到去阿媽同我爭織條野喎,,痴線嫁,,
唔肯比返我織!
|