今日,,
超眼訓,,做個死人MATHS做到好夜..
返到去,,去完4樓上6樓陪靄盈,,比佢吹脹,,
大財冇返喎,,唔知做嘜呢,,
不過咁仲好,,比我霸左張台整乾我件PE3,,
PTH,,冇帶作業,,冇上堂 MUS,,唱果首歌笑死我,,全班都咁同心o既?!
一齊唔識唱,,淨係識唱果段仔,,miss都可能比我地吹脤
小息,,睇住佢地1個2個係我面前食野,,忍住唔食~
MATHS,,悶悶悶,,眼訓到聽唔入耳,,冇上堂
第2個小息,,同依汶又落canteen,,
嘩,,餓到我癲la,,點知唔記得帶銀包= =
依汶狂叫我問人借,,
有好多都唔想問,,唉,,扮發脾氣話唔食,,點知真係打鐘,,頂頂頂..
行樓梯真係超餓,,唯有上堂食喉糖頂住先la
ENG,,阿JOHN更年期咁,,無lala罸梁同學係門口坐
過左一陣,,仲癲D,,
叫SAM "GET OUT"喎..嘩嘩嘩,,
佢又真係走左成堂喎,,阿JOHN short左啊?!
食LUNCH佢先返返來,,嘩,,wsy唔知做嘜無啦啦咁關心我d英文
搞到我唔知點咁,,唉,,條友忽冷忽熱,,搞到我痴線..
小息落去,,勁好笑,,
飽魚同靄盈個頭型爆la,,好想影底佢,,
我都比人整左tim,,妖妖,,
以為靄盈仲係度搞我,,bad左佢一巴,,
上返去,,上前程,,個阿sir好好笑,,
講嘜野佢都係咁冷靜咁答返我地,,
聽SAM講"約翰"的故事..O哂,,
輝輝好低B啊,,以為職業培訓可以考車牌,,
以為駕駛學院,,笑死我,,吹哂脹~
之後訓左LU,,寫果份野,,我真係寫左文員
IS TSET,,OK la,,但琴晚冇時間溫,,算數,,
RS完落去聽SINGING CON,,,
8爪魚搞到我好凍啊,,
DARA & BENNY都好好聽啊~
肥雷,,我笑得大力得劑,,肚真係痛,,頂
之後同靄盈走,,比佢地兩個吹脹~
又淋雨咁走,,遲早病死我,,唉
|