今日,,著仁社3返學,,同返飽魚換,,
照常同靄盈返學,,唔知做嘜,,又狂笑,,
返到去,,比份禮物人,,
經過果陣,,原來好多人知我係智社嫁喎,,
人緣差,,個個都話要告發我,,頂佢地啊,,
點知飽魚冇著返來喎,,,妖妖妖,,
早讀做功課,,
ENG,,同DARA一路傳紙仔,,一路聽書+舉手答問題,,乖呢?!
小息,,,落左去CANTEEN坐,,搵唔返個兩蚊TIM,,
IS,,做實驗,,用左隻手掂D鉛TIM,,有毒嫁TIM,,
都唔知會唔會中毒嫁,,
CHIN,,默書咁都唔合格,,唉唉,,
派TSA成績表,,都算OK啦,,次次講野1分鐘都冇,,咁都30分,,
嘩嘩嘩,,MISS一定好鐘意阿SAM定了,,
評語比埋個粗口佢,,勁啊,,"屌"兒郎當,,GOOD呢!
聯課上茶藝,,個蔡生狂講故仔,,
之後入茶藝室,,飲茶 一百蚊一杯,,比我一淡飲哂,,咳死我
全方位,,玩瞎子走路,,同左鱷如一組,,
佢癲嫁,,又帶我入男廁,,搞到我仆低埋,,
仲帶我出操場,,勁魚啊,,
以為佢帶我出去操場魚我啦,,點知係我拉住佢出去,,我自己都唔知,,
死都係到鬥拉,,之後我放左手,,
唔知佢去左邊,,,唔知點解果陣唔識除個口罩,,
向前行直衝,,頂,,,成個人撞左落樹到,,
好痛啊隻腳,,
仲聽到有人笑TIM,,魚皮哂la,,
低死啊,,湯智立,,笑得咁大聲,,搞到比阿sir鬧,,
放左學落canteen,,不來差唔多全班c班都知我撞埋去樹到wor,,
連D班d人都知tim,,頂頂頂,,
去va室畫野,,畫完走人,,
去左北江同靄盈買冷,,之後同埋疃霖出去飲珍珠奶茶,,
次次上車都問我會唔會比人捉,,傻傻地,,
頂頂頂,,宜家隻腳瘀鬼埋tim~
|