今日,,音樂堂,,
我同ka都好無奈,,我宜家識控制自己d情緒,,冇喊,,
maths,,話派返測驗卷,,仲話63以下要驗名,,,
我得61 x( ,,點知佢改少一part,,加左8分比我
好開心啊~
eng,,阿john堂,,,個quiz d問題低能到爆,,
悶到我訓,,
聯課果個人冇返,,,訓啊訓,,,好好訓呢,,
is比我問埋d低能問題,,,鬼叫我唔識咩?!rs冇咩野特別
放臬之後,,睇手球,,嘩,,好似係18定19比5,,幾好睇啊,,
之後我就死啦,,,練波果陣成日比張敏儀話,,
仲成個人仆親,,好痛啊成身,,之後又比人用整到,,,搞到周身傷,,
唉,,我諗我要習慣下冇你地啦,,,太煩了!!
|