今日,,,
去左補習,,,悶到曉飛啦,,,做下數果陣,,
係度諗手球點先入到龍,,咩角度先可以入到,,最後畫埋出來研究,,
諗下d數諗下手球就放學啦~食野,,食左一半就走了,,返到屋企,,
諗唔到自己可以有咩野做,,,msn見到吳靄盈on左,,叫左佢出來,,
搭西鐵出來負左$,,,去左增值部野到,,,唔識用,,
入左card,,之後入$,,入$果陣嚇死我了,,
搞到好低能,,笑死左佢,,之後搭輕鐵,,去左市中心,,
行行下,,研究間野係之前balano定bluestar,,又去左運動家,,,d野勁平,,
之後o既時間我笑死了,,two%講左兩%,,比細佬撞,,撞完拉住我個袋,,比佢嚇親,,又踩到人地個地拖,,果個人好無奈咁望住我地
行到去冒險樂園玩,,玩果個氣墊球?!我地兩個傻人係度鬥,,最後我輸左比佢,,6比5
之後去左唔知咩咩商場行,,,好似北江啊,,不過d野好平,,
返去果陣行死左先去到輕鐵站,,好攰啊,,
之後返到屋企,,冇比阿媽鬧琴日夜返喎,,yeah!!
算啦,,性教育我放棄啦,,唔做第一啦,,比你做啦,,
廢柴電話,,我忍夠你啦,,好黑人憎啊,,遲d掉左你!!
|