今日,,朝早,,
又係聖經,,,派完冇幾奈又收返,,,低能的
英文堂,,都唔知做嘜,,
死鴨咀豪激嬲我婆仔,,想死啊愀.\/.
IS堂,,好好笑,,不過鄧蛋整串支試管,,勁,,不過整親埋自己,,
下次小心D啦~
CHIN,,我地3個人都冇睇過本野,,只好互望,,
好叻啊,,咁都識做喎~
小息落去搵阿JOHN,,佢見到我同薯條帶口罩,,
就問SICK SICK?!GOGOGO,,
無奈,,之後落去食乳酪,,正,,又睇靚女,,
OH MY GOD*
上到去,,聯訏冇得上性教育,,劉悅教公民悶,,搞到我又昏迷
起身果陣,,個個都爬哂低,,壯觀呢?!
玩歷奇果陣,,,想喊,,
但玩玩下又冇事LU,,泰山,,唔接住我,,CHEAP!
放學之後,,留底係學校玩,,
玩何仔公,,好好笑,,冇人見到我呢..
之後玩玩下,,玩PING PUM嘩,,,好好笑..
出面好凍啊,,自己低能又唔識拎3著,,妖妖妖,,
雅好好笑,,好笑果D佢又唔笑,,唔好笑果D佢又笑,,傻的!
返到去又好似病返,,,唉!
|