今日*
琴日同人提完我會抽筋醒,,今日就抽啦,,
痛到嘜咁,,
2點訓,,7點11起身,,我都低能嫁,,
跟住痴左線,,出左去彈琴,,
彈左幾粒鐘都彈唔好,,,又彈到手指痛,,
冇鬼用!!
叫左爸爸特登買防甩髮O既洗頭水我,,
妖,,洗用之後,,唔知做嘜,,
D頭皮甩哂出來,,
嚇到我痴線,,整左個頭成粒鐘啊,,
好恐怖*
都唔知點解,,D頭髮愈來愈少,,又多左顏色喎,,
唉唉唉,,
之後訓左教,,,勁好訓,,岩岩起身,,
柴柴就打來LU,,好低能XD
食完飯..飛返去間房做MATHS,,
點知,,,吾識,,好多人都煩數學係MSN個名
去到11點幾,,,婆仔打哂D ANS比我,,,
好開心啊,,聽日唔洗比人小,,
蠢左,,同人賭..比婆仔出賣了,,,
好魚皮啊!搞到我輸左成打茶啊,,嗚嗚X(
我唔要請你飲24包檸檬茶啊!!
|