今日,,
發左個衰夢,,
"同左一個人一齊去冒險樂園玩,,買COINS果陣唔知做嘜同賣COINS D人嘈起來喎,,,鬧哂交咁,,
但同我一齊去果個人可以完全唔理我,,我係咁嘈啊嘈,,最後激醒左"
開電腦同人吹左陣水,,
去左補習,,
返到來,,同E汶,,婆仔,,之熱傾返,,
好唔開心..
E汶,,十萬個對唔住啊,,嬲的話,,我一個好了
之後學琴,,MISS話買個公仔比我,,超舒服!
返到去,,又吹水,,
食飯果陣,,得一味送,,勁啊,,仲要我唔鐘意食TIM..
最後豉油LO飯,,好味!
真係慘,,,
多謝你冇唔鐘意我啊,,心情大好,,YOYOYO!
|